Nee, helemaal niets. Hij heeft me uitgescholden met de k. Woord omdat ik dus uit boosheid het ontbijt op de vloer heb laten belanden en is daarna de deur uit gegaan. Hij heeft me nog nooit zo uitgescholden als vandaag. Weet niet waar hij nog meer last van heeft..
Misschien is hij er nog niet helemaal klaar voor of vind hij het reuze spannend?! Misschien vind hij wel dat je er teveel mee bezig bent? Ik herken het wel een beetje van mijn man maar hij zal me nooit uitschelden. We hebben ook geen ruzie maar meer dat hij een beetje van het padje was omdat hij het heel spannend vond.
Nou hij wilt wel een tweede erbij. Hij heeft zelfs al namen uitgekozen, lijkt me sterk dat hij er nog niet klaar voor is. In tegendeel tot mijzelf heb ik al helemaal geen namen klaar staan. En het is ook niet dat ik hem de hele tijd ermee lastig val. Ik laat hem alleen weten wanneer mijn eisprong is zodat hij het niet continue hoeft aan te hore . Achja, ik merk het vanzelf wel wanneer hij bijdraait. Ik laat hem nu maar met rust en eerlijk gezegd heb ik nu ook geen behoefte aan hem (behalve aan zn sperma), omdat hij mij echt heeft gewetst.
Tsja mannen zijn soms vreemde wezens Misschien morgen ff over praten waarom hij nou zo doet tegen je? En dan kan hij het vervolgens goedmaken met een portie goedmaakseks En dan hopen dat je nog op tijd bent
Hallo dames. Vandaag op 11 dpo getest. Ja ik weet het veel te vroeg maar kon het weer niet laten hihi. Wat is jullie oordeel?
Met het blote oog is ie veel duidelijker te zien. Is een test van zwanger en Kids. Uiterst gevoelig zeggen ze.
moet wel heeeeeel goed kijken hoor haha nee grapje.. dat is een hele mooie knaller meid! geniet ervan!!