beter is nog een dagje tussen houden als het lukt dan zie je het nog beter oplopen. volgende dag gebeurd er meestal niet veel
De onderste is van vanmiddag. Ik zie een heel klein btje alleen het onderste stukje van het streepje, jullie ook...? Je moet misschien even inzoomen. Vanavond 9 dagen naar pos ovu test...
Amertje..dit zou mij helaas weinig hoop geven. Ken deze testjes ook niet. Morgen misschien die van kruidvat proberen? Die is erg gevoelig. De 2v5.
Hoi Dames, Hier in de eerste ronde van chlomid 50 mg, natuurlijk met mijn (ik dacht) positieve ovulatietest geklust. Nu zit ik op 13 dpo en geen zwangerschapstesten in huis, dus dacht laat me die laatste ovu test gebruiken.. Nu ben ik helemaal van de leg omdat deze test net volgens mij bijna positief aan geeft, dit zou toch niet moeten kunnen op 13 dpo. Foto 1 zijn mn testen waarvan ik dacht op 15 dpo een positieve test te hebben gehad en foto 2 is de test van nog geen tien minuten geleden. Help hoe ken die tweede zo duidelijke streep geven?
Hoi Daisy, op hoeveel DPO zit je nu ? Kan zijn dat het nog heel pril is, maar zie toch een die tweede streep ook. Misschien morgen ochtend met ochtendurine nog eens proberen? groetjes
Deze staat bekend om deze dunne streepjes. Dit is helaas geen positieve test Morgen even een andere doen?