Ik heb de test nu goed uitgevoerd en er kwam keurig niet zwanger Stond idd ook weer een hele lichte streep, wel lichter dan vanmorgen, maar blijkbaar komen er dus altijd strepen dan ja
Zoals eerder gezegd, de zwanger/niet zwanger test heeft veel hcg nodig. Je zou beter even een kruidvat test kunnen doen.
Goedemiddag dames Vanmorgen zo beroerd opgestaan wordt al dagen bezweet wakker. Mijn temperatuur schommelt tussen de 37.5 en 37.8 sinds deze ochtend. Andere dagen heb ik niet gemeten. Heeft dit iets te betekenen . zou de menstruatie er aan komen. Of misschien gewoon een griepje. Had ook rare steken in me buik. En ook het gevoel alsof ik ongesteld moet worden. Door de spiraal heen weer dan. Ik wacht even met testen vandaag. Morgen doe ik een kruitvat test . Fijne middag allemaal. En gefeliciteerd voor alle nieuwe zwangeren
Oei, ik hoop geen griepje?? Mijn temp is al een dikke week 37.4/37.7 maar niet ziek... Hoge temp rond NOD is toch juist positief??? Ik heb hier in Zweden een test laten kopen door m'n vriend, ipv een bekend merk heb ik nu een of ander vreemd merk haha maar goed als je lang tuurt zie je mss een vaag iets schaduw streepje ... Of hebben ze in Zweden ook indroog strepen waaaaah Aftellen na morgen ochtend
Nee daar word ik ook niet wijzer van.... Al bijna een week vage strepen, vanmorgen dan eindelijk geen streep te bekennen maar dus wel streep op die cb. Wacht t verder wel af, hoef nu niet perse zwanger te zijn t was al ontzettend onwaarschijnlijk maar als je lijf dan gek doet en je streepjes plast ga je toch twijfelen. Als ik volgende week vrijdag nog niet ongesteld ben test ik dan wel nog een keer.
Bekijk bijlage 456497 Vandaag op 8 dpo een testje gedaan en dit is het resultaat. De test is van test jezelf. Wat denken jullie? Het streepje stond er binnen 3 minuten.
Ik zie helaas niks Dreamz.. is dat een ultra gevoelige? Die heb ik vanmorgen ook gedaan, veeel te vroeg 😊 Samen morgen nog een x 👍
Nee het is een gewone cassette. Ik ga morgenavond nog eens testen. Ik test savonda beter dan smorgens, jij succes morgen