Vandaag een compleet ander merk gedaan... En spierwit... Nu geloof ik toch eerder die witte dan 3x het streepje 😔 Kruidvat 2voor5 is dan bij mij altijd positief? Vermoedelijke NOD was gister?? Zo niet had ie zo ie zo moeten oplopen toch?
Hoi! Geen idee eigenlijk, we zitten in Zweden dus begrijp geen woord van de info hihi Maandag terug in Nederland dus dan kan ik opnieuw halen.. Maar twijfel of ik dan Kruidvat moet halen Maar t is al na NOD, dus dan moet ik toch hcg hebben lijkt mij?
Vanmorgen was MvM hier, test van hun gedaan... Was positief natuurlijk maar wel best licht...? Ben morgen al 7 weken dan zou hij toch wel moeten knallen? Wordt er een beetje kriebelig van hoor!!
Kan iemand mij helpen? Gisteren 2 ovulatie testen gedaan en net weer 1. Zie resultaat.. Wat wilt dit zeggen? Ik heb er niet veel verstand van. Blijven testen want mn ei komt er aan? Mn ei is al geweest want t streepje lijkt lichter? Of is het normaal als je rond je ei sprong deze testje hebt? Bedankt!
of hij al geweest is weet ik niet, maar hij is iig niet positief. ik zou gewoon doortesten dus! @mvmtesten: die knallen nooit zo erg als je zou verwachten, niet onzeker worden, die hebben gewoon extreem veel hcg nodig
Hey die ovulatietestjes zijn (nog) niet positief. De streepjes moeten echt exact even donker en dik zijn. Best nog even doortesten. Als je ei al geweest is, zullen ze langzaam aan terug lichter worden. Veel succes!
Bedankt voor de antwoorden! Dat tie niet positief was wist ik dan weer wel Ik ga gewoon even verder met testen
Vroeger werden de strepen op testen van Kruidvat even dik. Maar ik heb de laatste maanden gehad dat de teststrepen dunner waren dan de controlestrepen. Maar wél even donker of donkerder dan de controlestreep. Testen van Clearblue bevestigden dan toch echt dat ik mijn lh piek had. Hier zijn de teststrepen nog wel veel te licht ten opzichte van de controlestreep dus doortesten.