Denk serieus dat het tijd is om naar de huisarts te gaan. Je hebt een koperspiraal en denk je nu weer zwanger te zijn? Als je niet zwanger wilt worden zou ik toch eens gaan nadenken over andere anticonceptie.
Vanochtend 1 dag voor nod getest. Ik heb afgelopen zondag een cryo terugplaatsing in natuurlijke cyclus gehad en zit nu op 13 dagen na ovulatie. Wat denken jullie, is deze voldoende donker of moet ik me nog zorgen maken dat ik morgen alsnog gewoon ongesteld wordt?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar inderdaad, want ik had ook zo'n test deze maand en hij is daarna niet donkerder geworden...
nou hopelijk niet haha ben blij dat jij niets ziet Vriendin van me ziet vaag een streepje, en ik op de test hier wel als ik goed kijk maar misschien zie ik streepjes die er niet zijn.
MMW de mijne is dus juist precies 14 en 15 dagen later weer positief geworden! maar daarna weer een stuk lichter.. nog steeds vrij donker dat wel! Aan temperatuur merk ik niks..
Ik heb hulp nodig... Ik had vanmiddag een kv+ test gedaan, rond 10 Min een tuurstreepje die niet op de foto te zien is... Maar een paar uur later zag hij er zo uit... En hij is nu nog duidelijker. Wat zeggen jullie positief of negatief
Hmm, dat is ook wel vreemd dan... Ik moet mijn weg nog beetje vinden met de ovulatietesten. Ik temperatuur wel, maar ook dat geeft geen heel duidelijk beeld, haha. Als het allemaal makkelijk ging en duidelijk was, dan zou dit forum waarschijnlijk de helft minder berichten hebben
Vandaag testje gedaan 12 dpo, eerste foto is het streepje vrijwel niet te zien, zo licht. Half uur later wel zichtbaar, indrooglijntje ? Heb ik nog nooit met deze testen gehad eigenlijk.
Hey iedereen, we zijn al sinds november aan het proberen voor een 2de kindje. Ik heb een onregelmatige cyclus dus weet niet wanneer mijn ovulatie was. Vanmorgen getest maar negatief. Ik had de test op de badkamer gelegd en net ng eens gekeken. Ik zie precies een suuuuperlicht streepje. Is dit nog een betrouwbaar resultaat of te verwaarlozen na zo'n lange tijd?
Wij zijn ook pas begonnen in de hoop op een eerste kindje voor ons. Deze ronde meteen met ovulatietesten gestart om zeker te weten wanneer mijn ovulatie is. Ben wel netjes regelmatig ongesteld met een cyclus van 30 dagen. De test van 11/5 is zoals je een positieve ovulatietest wil zien denk ik he ?