Hai meiden, Ik voel me de afgelopen weken ontzettend labiel en anders dan normaal. Gebruik de nuvaring al lange tijd zonder problemen, maar doordat ik me zo ontzettend hormonaal voel de laatste tijd toch getest Zien jullie iets of verbeeld ik het me? Is met middagurine getest
Esje ik vraag het me af vind hem grijs. En niet echt roze! Maar wie weet. Wanneer was je stop week? En hoe voel je idd kan me voorstellen dat het je overdonderd
Nee helemaal niet gepland! voel me eigenlijk wel normaal, maar nu vooral heel zenuwachtig. vandaag is mijn NOD en heb wel bruinverlies, dus kan nog alle kanten op gaan, afwachten is alleen wel lastig
Op de foto lijkt hij inderdaad grijs maar in het echt is hij echt lichtroze, had hij grijs geweest had ik hem natuurlijk niet geplaatst, dan weet ik zelf ook wel dat het een indroger is Verder voel ik me oke, wel hormonaal maar dat voel ik me al een aantal weken afwachten maar
Ja je lichaam kan rare dingen doen hoor. Ik heb ook al aantal keer gehad dat ik mega emo was misselijk enzo dat ik dacht ben zwanger maar was niet zo, maar ik heb exact het zelfde gehad met nuvaring ook mega emo naar 1 jaar gebruik dan ook gestopt. Misschien eens overleggen met je huisarts ?
Ja maar heb al vanalles geprobeerd en dit is de laatste optie die ik had qua hormonen, aangezien ik op andere soorten anticonceptie nog veel slechter reageerde