Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke ) ovulatie & zwangerschapstesten! Deel -> 29

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 3 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Hai meiden, vanochtend weer getest en die was negatief, dus ga er vanuit dat de eerste test dan toch fout was:)

2. Roosvb

Roosvb Lid

19 mei 2015
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toch stiekem nog een test gedaan van Predictor Early,

Dit is het resultaat... Weer een licht streepje maar best duidelijk!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      38,7 KB
      Weergaven:
      9
  3. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Ik zie inderdaad een licht streepje! Spannend:)

4. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    roos ik zie een lichte streep maar bij predictor early wordt nogal eens vals positief getest. Houd dat in je achterhoofd

5. Roosvb

Roosvb Lid

19 mei 2015
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties! Ik heb nog een test van CB (digitaal) deze doe ik vrijdag en dan zal ik nog even een berichtje sturen met de stand van zaken!:)

6. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Ik zie het plusje!!

7. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Jammer essje!

8. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    gefeliciteerd Roos! wist niet dat deze ook in NL verkocht worden? maar deze is duidelijk positief! vraag me alleen af of het wel idd een predictor is maar goed, zijn first respond zover ik weet

9. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Ik zie m ook,spannend hoor! ;)

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    roos ik zie ze! ik denk dat je de CB morgen best kunt doen ( en als je zekerder wilt zijn van positief resultaat is het indd beter te wachten tot vrijdag ;)

11. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Oke dames ik heb een vraagje, ik heb mn ovu testen binnen gekregen en in de beschrijving staat dat je het beste om 12 uur smiddags kan testen, dit is voor mij ivm werk onmogelijk. Is het erg als ik elke dag om 4 uur test of moet het 2x per dag geen idee... Ik wil mn ei deze keer niet missen... Alvast bedankt

12. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Ik neem zelf altijd een urine containertje en wat testjes mee. 12 uur is een indicatie omdat je concentratie lh-hormoon dan het hoogst zou zijn.. Zelf test ik niet twee keer per dag, maar als je test bijna positief is en je weet dat je een hele korte piek hebt is twee keer testen misschien de moeite waard.
    Tot nu toe heb ik heb hem nog niet gemist.

13. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Haha dus jij gaat met de boel op stap zelfs. Ik maak schoon bij oudere mensen dus is wel tricky hoe ik dat ga doen ... Valt wel op natuurlijk... Maar maakt dus niet uit dat ik elke dag om 4 uur test?

14. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Het 'risico' is dat je concentratie hormoon iets lager is, maar je kan het natuurlijk gewoon proberen!! ik Ik ga er van uit dat je ook dan wel een toename en afname ziet in je tests :)

Maar dat valt misschien wel op ja. Hoop nieuwsgierige mensen krijg je dan! Ik heb zelf een etuitje waar ik al mijn makeup en tampons en bewaar en als ik wil testen stop ik de spulletjes daar ook in

15. Logan2013

Logan2013 Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.342
    721
    113
    De nieuwe predictor testen zijn hetzelfde als de amerikaanse First Response testen... ze zijn dus eindelijk ook in NL te verkrijgen alleen onder de naam van predictor

16. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Zo een test strip meesneaken is het probleem niet maar hoe ik dat met zo een plaspotje ga doen weet ik niet... Tips? :p en ja ik heb een laar demente mensen die niet eens van mijn bestaan af weten en ben zowiezo 3 dagen op die tijd thuis en t weekend lukt ook wel alleen maandag en vrijdag worden lastig dat zijn nog oplettende mensen laten we maar zeggen;)

17. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Ik heb een smal potje, zo'n apothekersding, dus die prop ik ook in het etuitje... Anders... hmm.. In je broekzak of bh naar het toilet smokkelen? of je handtas naast het toilet bewaren? Lastig!

18. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Een smal potje? Niet zo een breed rond potje met zo een draaideksel erop? Die smalle potje ken ik nog niet...

19. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Wel een potje met draaideksel, maar gewoon vrij smal. Die urinepotjes van de kruidvat zijn net emmers... Dit is gewoon het formaat die je ook bij de dokter krijgt ongeveer. Die zijn niet zo heel groot. Zal straks even kijken of ik een foto kan maken!

Moet nu even bikkelen op een verslag

20. Nassira

Nassira Actief lid

6 nov 2014
    103
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn ovulatietesten. Van donker naar licht en dan nu vandaag weer de meest donkere. Wanneer zou nu mijn eisprong zijn? En wat is dan het meest geschikte moment om te klussen. Heb vanochtend geklust en gister ook. Kan ik nu een dagje overslaan of loop ik dan het risico om deze te missen?

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina