ik zie weer prachtige tests voorbij komen @maybee2 negatief sorry @onbekend op je laatste foto zie ik hem ook spannend meis @madelein lekkerrrr zo een knaller ertussendoor gefeliciteerddd @mariahh lijk ook vaag iets te zien spannend voor als ik iemand vergeten ben sorry gefeliciteerd met de positieve test, en indien niet zichtbaar door andere hier hoop ik over 2 dagen duidelijk positieve testen te mogen zien
Ja maar ze is al van vorige week aan het testen Plus dat ze zegt op 28/04 een miskraam te hebben gehad, cyclus was dan wel heel snel weer mooi op gang. Plus dat ze een spiraal heeft... Plus plus plus
Jeej, eindelijk na 31 dagen in de cyclus heb ik een eisprong nu springt tie binnen 24-36 uur toch? En vandaag geklust, Morgen nog een keer??
Morgen of overmorgen. Zaadjes blijven nog even leven in je baarmoederholte dus wat dat betreft zit je denk ik hoe dan ook goed! Veel plezier
Dus als ik het goed begrijp: Testen jullie ook al met zwangerschaptesten als jullie nog niet bij jullie Nod dag zijn? Ik zou 27 Mei mijn Nod hebben maar kan morgenochtend dus ook al eventueel testen? Of gewoon lekker tot de 27e wachten?
Ja je kan testen. maar houd rekening met een witte test. De test wat vroeger positief en de ander pas tegen nod. Als je kunt wachten dan zou ik dat doen
Ik testte bij mijn zoon 4 dagen voor NOD negatief. Pas op NOD licht positief. Bij deze zwangerschap vanaf 4 dagen voor NOD positieve, oplopende testen gehad. Als 27 mei je NOD is zou je vandaag best kunnen testen, maar op je NOD is wel het meest betrouwbaar hoor. Dus als je het geduld hebt