n prille zwangerschap denk ik .. denk dat innestelingsbloeding is geweest.. misschien?. voorzichtig gefeliciteerd in ieder geval
Dames, sorry voor het spammen maar heb net een testje gedaan met avondurine. Ik denk dat we het voorzichtig mogen gaan geloven
Oké, vanochtend een test gedaan, wij zijn niet bezig voor een vierde, Het is niet uitgesloten maar komende jaren zou het nog even bij 3 blijven gezien onze meiden nog steeds veel aan het sukkelen zijn en de jongste nog vaak wakker is de hele nacht. Zeker 4 keer per week. Maaaar nu droomde ik gister nacht opeens over s*ks en ik droom tot nu toe Alleen daar over al ik zwanger ben, dus de gedachte dat ik zwanger zou zijn kwam gelijk in mij op Gister een test gekocht en vandaag gedaan, veel te vroeg nog dat wel, ik zit Nu op 11 dpo, Nu zie ik een heeeeeel vaag streepje...... Zou het een indroger zijn ? Met water al na gedruppeld maar het streepje blijft staan,bij mijn andere drie had ik met 11 dpo een duidelijkere streep, Zien jullie ook een streep ,Of ik zie ze nu gewoon vliegen ?