Die van action werkte bij mij perfect hoor!! Is gewoon een kwestie van doorstesten 2x per dag, dus vanavond nog een keer.
Bij mij gaf deze nooit een knal gebruik het al ruim een jaar vandaar dus !! is ook met de zelfde urine die niet eens zo geconcentreerd was plus dat ik meer mensen hoor over dat de testen van de action nooit knallen dus vreemd vindt ik het wel...
Zien jullie m ook? Om 19.00 getest met middagurine op 10dpo. De ene test is van de action (opengemaakt) en de andere is kv2v5. In het echt zijn ze meer roze dan op de foto. Ik zit helemaal te trillen... zou het dan echt de 1e ronde raak zijn?!
Vind het echt megaspannend! Ik voelde de afgelopen dagen vanalles, maar teste gisteren nog negatief. Ben benieuwd of ze de komende dagen gaan oplopen!
Ik zie wel iets grijs maar hij staat te dicht op de controlestreep. Ik ken deze testen . De controlestreep staat aan de onderkant vd C dus hoort de teststreep ook aan de onderkant van de T te komen. Hij staat op deze test aan de bovenkant vd T. Ook is het een pennestreepje helaas.