Sorry maar dat klopt niet, ik heb namelijk al twee Kids en gebruikte toen ook deze test. En de streep komt onder het streepje van de T. Heb de foto's van de andere zwangerschap erbij gepakt haha
Ook al staat ie goed..hij lijkt wit.Ik zie niet hoe die in het echt roze kan zijn..maar gun je natuurlijk dat je zwanger bent.
Ja als je de foto aanklikt, ik zit op me mobiel, dan zie je dat ie wel roze Is. Komt misschien door de flits ofzo. Weet niet of je hem kan uitvergroten? En ik test gewoon over een paar dagen nog een keer, als dat niet veranderd heb ik toch wel duidelijk me antwoord denk ik haha
Ik heb beide foto's aangeklikt om ze op mn mobiel te vergrote . Op de eerste zie ik niks. Op de tweede als ik mn best doe iets wits/grijsachtigs waarvan de plek me inderdaad een beetje doet twijfelen.. Ik hoop voor je dat ze mooi oplopen en dat je ons over een paar dagen een mooie knaltest kan showen!
@tante pol en Picaris: ik xie op beide testen een heel licht streepje. Helaas te licht om gelijk enthousiast te worden, dus ik zou over 2 dagen nog eens testen. Hopelijk zijn de streepjes dan duidelijker! Ik had vannacht gedroomd dat m'n testen ineens licht waren en dat ik bloedverlies kreeg . Dus vanmorgen getest, veel donker wordt kv niet toch? . Wel weer gerustgesteld hierdoor!
nev op de eerste foto zie ik niets, op de tweede lijk ik wel wat te zien, overmorgen weer testen om te kijken of ze oplopen. Picaris ik denk wat vaags te zien
ik zie wel wat maar vind de streep wat grijzig. Binnen afleestijd de foto genomen? Hoeveel dpo zit je?