Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke ) ovulatie & zwangerschapstesten! Deel -> 29

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 3 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne198

Sanne198 Fanatiek lid

27 mei 2014
    1.244
    31
    48
    dat is geen rare opmerking want heb twee dames in de meiden groep die het gehad hebben eentje tot de 4de maand dus zo raar is t niet

2. lovejay

lovejay Bekend lid

19 sep 2014
    728
    455
    63
    ik had 1 dag voor nod ook bruinverlies+krampjes en zelfs met 10 weken en 5 dagen helder bloedverlies en krampjes en ons ukkie doet het prima. Vk zegt dat het kan!! Hoeft niet altijd slecht te zijn!

3. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Mooie testen hoor!
    Bruinverlies kan in het begin van de zwangerschap voorkomen.
    Hoop dat het bij jou onschuldig is!

4. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Duidelijk :D Gefeliciteerd!

5. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Gefeliciteerd!

6. Stiefelientje

2 dec 2014
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn de foto's die hier neer gezet worden van Kruidvat testen direct na de 5 min. afleestijd gemaakt of later als de tests ingedroogd zijn?

Het valt mij namelijk bij mezelf op dat de tests na 5 min. heel erg licht zijn, maar vervolgens binnen een paar minuten nog heel erg veel donkerder worden bij het opdrogen.

7. Sanne198

Sanne198 Fanatiek lid

27 mei 2014
    1.244
    31
    48

las hier laatst dat kruidvat testen die 2 voor 5 er langer over doen om op te drogen :)

8. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    Kunnen jullie alsjeblieft meekijken??
    Hoop dat ik de foto er goed bij heb geplaatst.
    Foto is binnen 10 minuten na de test genomen.

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik zie een streepje!

10. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    Net onderstaande ook in een topic van de dames van de temperatuurkaartjes geplaatst. Even gekopieerd en geplakt want kreeg kramp van het tikken.

Ik snap er helemaal niets meer van.Dacht aan de hand van mijn temperatuur dat mijn ei niet was gesprongen.Maar de laatste paar dagen weer veel cervixslijm. Vanmorgen ovulatietesten van kruidvat en clearbleu negatief. Vanmiddag waren ze allebei positief.Omdat ik in verband met eerdere positieve test deze maand al geinsemineerd had heb ik voor de zekerheid ook een zwangerschapstest gedaan omdat ik had gelezen dat ovulatietesten bij een zwangerschap ook positief uit kunnen slaan.Deze was met 5 minuten negatief, dus toen de stad ingegaan.Kom ik thuis, kijk nogmaals...een streep!Paar druppels water erbij omdat ik dacht aan een indroogstreep, streepje bleef staan.Voor de zekerheid nieuwe test gedaan en binnen 10 minuten deze foto gemaakt.Kan hij op een aankomende eisprong hebben gereageerd? ?Of toch zwanger?? Soms valt een eisprong niet te detecteren aan de hand van temperaturen (15 tot 20% van de gevallen, laatst nog een site over geplaatst).Moet ik mijn donor toch belasten met nog een keer doneren of kan ik ervan uitgaan dat het raak is? Voel me nogal in de war.

11. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

mijn eerste foto's die ik hier plaatste op de 12e zijn gemaakt met 6/7 minuten,

de 13e en vandaag zijn gemaakt met 3 minuten. en daarna nog met 6 minuten en nog 15 minuten.

kruidvat word inderdaad wat minder snel gekleurd,

12. Stiefelientje

2 dec 2014
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
  13. KimG

KimG Bekend lid

27 nov 2014
    790
    0
    0
    NULL
    NULL

Heel mooi! Gefeliciteerd!

14. KimG

KimG Bekend lid

27 nov 2014
    790
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie ook een streepje, voorzichtig gefeliciteerd :)

15. Logan

Logan Niet meer actief

Zit hier al een positieve tussen? Ik ben nog steeds een kneus wat ovulatie testen betreft, ik vind nooit een knaller. Heb een hsg gehad op dag 16 dus ik hoop echt dat mn eitje nog komen moet. Hoe langer ik kijk hoe meer ik twijfel :)

16. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ik zie geen positieve test...
    Als je twijfelt doe je toch ter bevestiging een cb digi met smiley?
    Ik denk ook dat je ei nog moet komen.

17. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    Ik zie ook nog geen positieve test.
    Weet ook niet hoe deze testen eruit hebben gezien toen ze nog niet waren ingedroogd. Was het tekstgedeelte toen donkerder?

18. Logan

Logan Niet meer actief

Nee hij droogt volgens mij donkerder op. Ik test even door en de cb digi is een goed idee.
    Nu weet ik gelijk weer waarom ik ze niet graag gebruik.

19. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Inderdaad nog niet positief. Je teststreepje moet even donker of donkerder zijn dan je controlestreep.
    Ik ga wel keihard voor je duimen.

20. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Ik kon het niet laten om toch weer te testen vandaag

Ik wou eigenlijk overslaan

Bovenste is gister onderste vandaag

Ook de cb digitaal gedaan en deze gaf aan 1-2 weken

De foto is wel 3 uur later gemaakt want ik ben weer lekker terug het bed in gekropen

Deel Deze Pagina