mooi hoor!!! Ja dat gevoel had ik ook. Stel dat je toch plotseling ongesteld wordt. Nu lekker gaan genieten
Ik heb op de test van gisteren het idee een hééél minilicht tuurstreepje te zien. Maar hoe langer ik kijk, hoe minder ik zie.. Dit is de eerste keer dat ik überhaupt iets zie, en ik heb al best een aantal testjes gedaan. http://imageshack.com/a/img538/5492/FxGqFz.jpg Op hoeveel dpo ik zit weet ik niet precies aangezien mijn cyclus vrij onregelmatig is. Ik zit nu op dag 33 van mijn cyclus. Wat ik van mijn oma en moeder weet is dat zij beiden weinig hcg aanmaakten in het begin van de zwangerschap, maar wel supervruchtbaar waren allebei. Mijn oma heeft 8 kinderen gehad ( en een aantal miskramen), mijn moeder was na een maand zwanger van mij. Geen idee of die supereitjes ook op mij over zijn gegaan, maar het zou mooi zijn Anyway, zien jullie hier ook iets in? Of moet ik naar Hans Anders?
ik zie een reclame filmpje haha http://imagizer.imageshack.us/a/img538/5492/FxGqFz.jpg dat moet het zijn de g mistte. maar ik lijkt iets lichts te zien!
OEPS. Haha. Bedankt, nu aangepast. Nou blij dat in elk iemand ook nog *iets* ziet want ik dacht echt dat ik scheel was. Ik heb hem in negatief gezet (zie bijlage) en dan zie ik het beter. Het was binnen de 5 minuten, dus geen indroogstreepje. Dit is overigens een sensitest strip. Is de CB met wekenindicator gevoeliger, of ongeveer hetzelfde?
Meiden, zouden jullie hier eens naar willen kijken? Vermoedelijk 1 dag voor NOD. Indroger of toch positief? Hij kwam namelijk binnen 10 minuten ipv 5 ** Link naar foto verwijderd, doet t niet **
Wat stom zeg, ik zie hem wel gewoon als ik de link open.. En hij staat ook openbaar. Of heeft deze kip dan iets verkeerd gedaan?
Dan maar zo (Meiden, zouden jullie hier eens naar willen kijken? Vermoedelijk 1 dag voor NOD. Indroger of toch positief? Hij kwam namelijk binnen 10 minuten ipv 5)
Hij was idd lastig op de foto te krijgen en er is echt wel een streep te zien. Fijn te horen dat de testen tegenwoordig langer de tijd nodig hebben. Ik was meer benieuwd of het een in droger was of positief... Over 2 dagen nog eens proberen