Hij is idd nog licht, volgens mij ook zo'n zelfde streep als die ik nu heb 1 dag voor 'NOD' ( in een iui cyclus). Maar het zegt niet altijd wat, soms is je eisprong net later geweest. Ik ben zelf met kv altijd wel voorzichtig omdat ze bij mij regelmatig valse streepjes geven. Ik zou als ik jou was over 2 dagen weer eens testen, dan moet ie donkerder zijn! Spannend!
Nou krijg ik me toch een kleine verrassing vandaag. Zit vandaag op dag 15 van de cyclus van ongeveer 30-35 dagen. Meestal begin ik zo dag 15-17 met de ovulatietesten en gaan de testjes kleuren vanaf dag 18 om meestal zo rond dag 19-21 een positieve te hebben. Sta ik vandaag op en de dag begon al met bruin bij afvegen ? Niet lang erna gemene scherpe pijn rechts onder in m'n buik en zelfs lage rugpijn. Beetje zitten googlen en het zou ovulatiepijn/bloeding kunnen zijn. Ondanks dat ik vandaag nog niet wilde beginnen met testen toch maar een testje ertegen gegooid. Ik had er niet veel van verwacht, ook omdat ik anderhalf uur voor de test nog geplast had. Maar wat schetst mijn verbazing.... De zwanger&kids was binnen 20 sec een knaller! Nog nooit heb ik zo snel en zo'n duidelijk knaller gehad. Ik had nog niet eens afgeveegd. En ook de clear blue gaf een smiley. De pijn is er nog steeds maar dat nemen we maar voor lief. Nou, dan maar wachten tot manlief wakker is van zijn nachtdienst en hem maar even aan zijn ehh .... haar trekken dat we het toch even gezellig gaan maken voor hij vannacht weer moet werken Bekijk bijlage 443764 Oh en op deze foto is hij nog niet eens droog. Dat streepje is nu zo vreselijk donkerpaars als hij nog donkerder wordt is het zwart
Bovenste test gisterochtend Onderste test van net. Ik zie wel een lijntje (beter dan op foto) maar is niet even dik als de andere lijn ernaast?
Zie toch echt een streep ! Vaak worden ze pas donkerder of net zo donker als je wat langer zwanger bent
eeehhhh. Ok nu ben ik pas echt in de war. Vraag me niet waarom, maar ik deed dus een zwanger&kids zwangerschaps test. Ik vond het gewoon te vreemd, de pijn en het lichte bloedverlies. Aangezien ik mijn ogen niet goed kon geloven deed ik ook een kruidvat test.... Bekijk bijlage 443795 Jullie begrijpen de lichte paniek en verbazing?? Ik heb al het ziekenhuis gebelt maar de poli vroege zwangerschap kan ik pas vanaf morgenochtend 8:00 bereiken. Ik blijf wat buikpijn houden en vooral steken bij het opstaan en gaan zitten. Ook verlies ik wat rood bloed, zowel bij het afvegen als in het toilet. Ik ben dus even helemaal de kluts kwijt maar zal het nog een paar uurtjes moeten uitzingen
Hoelang duurde dat? En toen ik nog niet zwanger was had ik ook geen licht lijntje of indroog lijntje maar toen ik wel zwanger was. Een licht lijntje en die werd ook donkerder na 30 min ongeveer
Dat ziet er heeeeel erg zwanger uit, en een verloskundige kun je die wel bereiken? Denk dat je gelijk mag komen als je verteld dat je bloed hebt
Ja dat zei ik dus al, maar ze zei dat ik echt naar de poli vroege zwangerschappen moest en die is ivm vakantie morgen 8:00 pas bereikbaar.
Jeetje dat is echt niet normaal dat je zolang moet wachten eigenlijk heb je een andere verloskundige in de buurt die je kan bellen? Of spoed nummer van huisarts?
onze huisarts heeft geen echoapparaat. Zou een andere praktijk wel helpen nu dan? Ik loop altijd via het ziekenhuis ivm overgewicht en ze bij mij altijd via inwendig gaan.
Bij verloskundige gaan ze ook inwendig voor de 10 weken ja ik zou gewoon ff bellen wat ze er van vinden?
Hoi dames, Is dit een indroogstreep? Hij is verschenen ná de aflees tijd. Er stond in de bijsluiter dat je na 15 minuutjes niet meer mag aflezen. Deze streep stond er met 35 minuutjes ofzo Kan ik ervan uitgaan dat het niets is? X