Haha ja ik zie ze ook heel duidelijk alleen geloven doe ik het nog niet 😓zo toch nog maar even digitale halen
Haha ja ik had nog een ovulatie test liggen en een zwangerschaps test .. Ovu was knal posi dus ik dacht doe die zwangerschaps test dan ook maar ... Ook posi daarna tijdens boodschappen doen nog maar 2 testen gehaald en ook posi en nu ga ik Voor een digitale dan kan ik voor mijn gevoel stoppen met testen .. Toch ?
Jaaaa streepje toch???? 12 dpo ronde 4 na ma en curettage! Pleasssse laat het waar zijn en goes gaan...
ik Ben helemaal van slag en natuurlijk is manlief niet te bereikrn! Ben heel bij maar ook meteen heel bang. Ik was vorige Keer zo onbezorgd maar helaas...
Haha heel herkenbaar! Ik heb sinds vorige week donderdagavond al 8KV testen en 2 CB digitale testen versleten en nog geloof ik het nog niet echt. Misschien ook wel een beetje zelfbescherming omdat het al zo vaak mis is gegaan.
Waarschijnlijk is t ook niks... net op toilet na nogal moeilijke stoelgang (sorry hihi) opeens rood verlies... veel te vroeg! geen menstruatiepijn trouwens, normaal wel en behoorlijk heftig ook!