Bedankt voor de felicitaties! Was ook blij met mijn knaltest! En Noa1, irritant 2 verschillende testen.. Denk idd dat het ligt aan de urine. Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid
Is dat zo? Ik lees juist dat die minder gevoelig is? Maar mag ik hieruit opmaken dat jij van een vals positieve digitale hebt gehoord?
Daar heb ik over nagedacht, maar omdat ik geen zin had in nog meer scheve en/of vage strepen heb ik bewust de digitale gekocht, omdat dat meer duidelijkheid geeft. Dacht ik 😁
Ok vandaar,nou dan kan ik je niet verder helpen, bij mij gaf ie zwanger aan en heb er daarna altijd streepjes testen gebruikt,vind die andere zo duur... ben wel benieuwd naar de volgende test
Bij mijn vorige zwangerschappen (dit is nr3) heb ik deze ook gebruikt. Dus dat lijkt me het probleem niet zo... Ik denk dat ik gewoon geduld moet hebben. Als ik zwanger ben, zal hij dat morgenvroeg ook moeten aangeven lijkt me.
Ik zou stoppen na de digitale cb maar heb toch weer getest en gelukkig weer opgelopen. Geeft toch nog enigszins gevoel van controle in deze onzekere tijd 😎
Hallo dames ben ik weer, heb even een vraagje voor de ovulatie experts ik heb net weer voor de tweede keer een ovu test gedaan. Alleen die van vandaag zie ik geen streepje meer... Hoe kan dat nou? Snap er helemaal niks van. Help..