Dag Kat80, Afgelopen week een rare week wat betreft wat er wel/niet gebeurt in mijn lijf. Elke middag buik en rugpijn en een beetje bloedverlies. Geen echte menstruatie. Kan het niet laten om te testen om te zien of hcg niet afneemt. Vandaag geen ongiklachten gelukkig. Realiseer me best dat het testen niks zegt over het verdere verloop en ga ook mijn best doen om voorlopig even niet te testen.
Meiden! Willen jullie ajb ook naar mijn test kijken? Vanmiddag getest. We hebben deze maand 1x onveilig gedaan. Mijn nod is ergens volgende week. Zien jullie ook een streep? (Manlief zag 'm ook meteen)
Naar mijn gevoel moeten ze echt knallen en ik vind dat ze dat nog niet doen. Wel is het geval dat je er dicht bij zit misschien morgen nog even testen en lekker klussen deze dagen succes!
Ik ben bang dat hij nog meer moet knallen. Ik zit zelf ook te hannesen met mijn eigen testen wel of niet positief. Je word er pittig onzeker van. Maar ik denk dat je morgen of overmorgen wel een knaller heb!
deze heb ik ook gebruikt en kunnen bijna zwart worden als hij positief is.. deze vind ik dus nog niet positief maar komt zeker wel in de buurt!.. vanavond nog een testen .. en anders morgen ochtend weer good luck lady!
Helemaal in de verte zie ik wel wat. Zie zelfs twee lichte streepjes :/ liet het aan mijn man zien en die ziet in de verte één licht streepje (lag dus duidelijk aan mij, hihi). En als je volgende week pas nod hebt, zal de test vast en zeker nog verder oplopen zal voor je duimen
Zien jullie ook een streepje? Op de foto is die nog wel heel licht voor jullie maar volgens mij mag ik gaan hopen... Temp is vandaag ook weer verder omhoog gegaan naar 37,0
Ik zit 3 dagen voor nod hoor en had wel super veel gedronken gister.. Zou echt fijn zijn na 15 maanden!