Bij mij waren die op de Action duidelijker dan de KV2v5. Maar die van de Action had wel iets langer (paar minuutjes) nodig om op kleur te komen, terwijl die van KV vrijwel meteen resultaat gaf.
dat is balen meid.. maar als je na denkt hebben alle testen voorgedrukte streepjes omdat op dat voorgedrukte streepje de roze vloeistof moet blijven "plakken".. bij de ene test word hij als het negatief is niet zichtbaar en bij de andere test wel.. zelf heb ik het nog nooit gehad bij action/wibra testen..
Meiden die zwanger zijn gefeliciteerd! Ik heb ook mijn vraagtekens bij de action testen. Ik zit nu op 8 dpo en vanochtend getest met action ( ik had 8 pakjes van een vriendin gehad dus kon me niet inhouden )..kruidvat bewaar ik voor 12 dpo.. Nu zie ik een tuurstreep op de test (in het echt beter zichtbaar).ik ga ervan uit dat het een vals streepje is...kan het altijd meevallen! P.s. foto is voor de echte tuurders onder ons
Na 2 jaar, 1 mislukte verse terugplaatsing via IVF, 1 miskraam bij een cryo terugplaatsing en dan nu de tweede cryoterugplaatsing, denk ik dat we stil aan blij mogen zijn Hopelijk blijft het deze keer wel plakken!
Waarom je vraagtekens bij de action-testen dan? Je zit pas op 8 dpo he, is nog hartstikke vroeg. Ik heb blijkbaar een laat ei gehad, want pas op dag 33 van mn cyclus (geen idee van mn ovulatie) had ik een tuurstreep en op 35 een echte. Zowel action als kv2v5, maar action was duidelijker. (gewoonlijk is mijn cyclus rond de 24 dagen overigens). Ik zie nog geen streepje, maar dat kan nog komen natuurlijk