Gefeliciteerd nahlatje! Wat een mooie test... Idd 8 dpo is ook veeeelste vroeg. Het lijkt meer op een voorgedrukt streepje. Ik zie hem in het echt duidelijker. .ik heb mijn twijfels over de action testen doordat ik meerdere keren wel een duidelijke streep zag maar toch ongesteld werd terwijl kv omo wit bleef. Die vertrouw ik persoonlijk meer. En toch blijf je wanhopig hopen dat het wel wat te betekenen heeft zo een schaduwlijntje... Mijn man zegt ook terecht dat ik niet voor 14 dpo mag testen.... Maar het is zoooo moeilijk, na 8 dpo moet ik echt een strijd leveren om van die testen af te blijven....zeker als je hier op het forum succes verhalen voorbij ziet komen van dames die zo vroeg wat kunnen zien... Hopelijk hebben we allen een mooie test in onze handen binnenkort...
Die action testen kunnen valse spanningen geven met die voorgedrukte streepjes. Kijk maar onder, tenminste...ik zie ze. Bovenste was van gister en onderste van paar dagen eerder. Bekijk bijlage 446807 Bekijk bijlage 446808
Hooi dames. Zouden jullie met me mee willen kijken. Mijn fertiliteitsarts verwachte dat ik snel me eisprong zou hebben wat denken jullie bij cd 12 ? Alvast heel erg bedankt
Als ik die foto zo zie vind ik er nog geen knaller bij zitten. Dus zou even doortesten en die laatste strip zie ik nuet zo goed. Even doortesten nog meid! Succes
Goedemiddag dames dit zijn mijn testen van afgelopen week. Ik dacht ik spaar ze op en plak ze op om te zien hoe mijn cyclus is alleen tot mijn verbazing lopen de testen helemaal terug wat is jullie ervaring hier in?
Dat zijn testen die al paar dagen op blaadje geplakt was de bovenste foto derde van onder de positieve test is van de onderste foto de derde van links zo erg lopen ze terug. Dit zijn twee testen waarvan ik een foto gemaakt heb op het moment dat ik ging testen zeg maar.
Een ovulatietest meet je piek maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat je eitje ook daadwerkelijk springt en dan kan het wezen dat je testen weer oplopen omdat je eitje het dan nogmaals probeerd.