knaller zeg! gefeliciteerd! dan denk ik dat het het laatste is.. 15 dpo.. maar maak nie uit welke het is!.. gefeliciteerd nogmaals en geniet ervan meid!
Nee ben zelf ook niet tevreden.. Maar ja, had wel gehoopt op een eisprong door de Clomid. Zou ongeveer rond deze dagen moeten zijn.. Test nog eventjes vrolijk door! En hopelijk snel die echte knaller..
Wij gebruiken voor het eerst ovulatietesten. Nu heb ik al veel voorbeelden voorbij zien komen, maar toch twijfelen wij. Is dit positief of bijna positief? Alvast bedankt!
ik heb die ook gebruikt.. en ze lijken even donker toch?.. als de test streep even donker of donkerder is dan de controle streep dan is hij positief.. veel plezier de komende dagen
Gisteren deze test gedaan. werd na 2 seconde al zo duidelijk. Maar het gekke is ik durf het nog niet te geloven.
Zoals ik al had berekend heb ik op 6 maart mijn eisprong gehad. Ik heb voor het eerst ovulatie testen gedaan en deze bevestigde dat ook. Op 7 en 8 maart waren ze ook negatief. Vanaf 9 maart begint er echter weer een streepje op te lopen die iedere dag wat donkerder wordt. Ik heb gelezen dat een ovulatie test ook kan dienen als zwangerschap test. Kan dit?
ik moet je eerlijk zeggen dat ik 6 maart nog niet positief vind. Daarnaast als ie wel positief was duurt het nog 24-48 uur voordat ie springt. Dan heeft het vanaf dpo6-10 nodig om in te nestelen. Dus ik denk dat je nu nog niet kan zeggen dat je zwanger bent. Is het nog te vroeg voor
Lijkt me inderdaad wel bijzonder snel voor een innesteling dus zou er niet vanuit gaan. Met die testen heb ik geen ervaring dus durf ik geen uitspraken over te doen..
Hallo Allemaal, Zou iemand z'n mening kunnen geven ajb over mijn ovulatietest van gister en vandaag. Gister was mijn nod, had geen zw testen in huis was nieuwsgierig na de uitslag. Kan dit een zwangerschap betekenen? Heb kriebels in m'n buik Hoor het graag alvast bedankt
Kan zeker Fessie. Dat ik had ik ook bij mijn 2e. En de ovulatietest ziet er donker genoeg uit......dus ik zeg, als de sodemieter een zwangerschapstest doen haha.
Jeeetje wat spannend! Het zal m'n 3e kindje worden maar het blijft spannend al heb je er 10 lopen denk ik haha M'n ovulatie is ook 38 dagen lang dus lijkt me ook sterk dat ik m'n eisprong heb nu Bedankt voor je reactie
je cyclus bedoel je maar idd kan dit ook bij zwangerschap voorkomen. en hier ook pas op dag 25 een ei gehad. dus HOP een zw. test kopen