Pfff al 3 dagen dezelfde vage tuurstreepjes op kv die niet oplopen en geen symptomen... Weer grote teleurstelling deze maand Foto van boven naar beneden: 9, 10 en 11 dpo
Waarom test je dan ook zo vroeg? Ik weet niet precies m'n ovulatie (die testen werken niet bij mij..), maar was al 5 dagen over tijd toen ik mn eerste tuurstreepje had op een zwangerschapstest. Pas 2 dagen daarna testte ik echt zwanger. Heb een beetje geduld, en wacht gewoon op je NOD (of erna) (en ja, ik weet dat dat moeilijk is... maar dit frustreert je dus ook enorm he.
Je hebt groot gelijk Evelyn... Ik word zo beinvloed door alle mooie testen die hier voorbij komen vanaf 10 dpo... Het geeft me elke maand weer hoop...maar de teleurstelling is groot erna..
Ik zit momenteel met dezelfde vraag dus durf het niet met zekerheid te zeggen. Voor mijn miskraam altijd 2 dagen duidelijke ovulatietesten van kruidvat welke dan met de clearblue smiley testen werden bevestigd. Nu onduidelijkheid. De kruidvat test van gisteren 10-3-15 van 17.30 uur lijkt positief. 's Avonds thuis na weinig drinken en uren plas ophouden negatieve Clear blue. (De Clearblue testen moet je dan wel van het schermpje aflezen, maar geven bij mij bij een smiley altijd ook een even dik blauw of nog sterker blauw streepje dan de controlestreep).
Ik heb net 2 zwangerschaps testen gedaan van de kruitvat en clearblue digital en beide positief Positieve ovulatietest kan dus indd een zwangerschap betekenen! Ik wens voor alle dames die proberen zwanger te raken, een positieve test, een goede zwangerschap en natuurlijk een gezonde baby'tje!
een ovulatie test kan idd als zw test dienen.. maar dan ook alleen als de teststreep goed donker is.. dus gefeliciteerd een licht streepje op een ovu test heb ik altijd dus da zou wa zijn als lichten streepjes op ovu testen ook zwanger zou betekenen hahah..
Ik begrijp t ook wel... Ik ben blij dat ik hier pas terecht kwam toen ik al zwanger getest had, anders was alles nog veel moeilijker geweest denk ik... Ik hoop dat je binnenkort alsnog zwanger test
ken het ook wel. had me aangemeld in het topic: stoppen met de pil in juni... was de laatste die zwanger was. ok iemand wel later door een MA helaas, maar dat is idd wel link hier enne gefeli nieuwe zwangeren!!