Hallo dames, Als eerste mensen met een positest gefeliciteerd en mensen die wachten heel veel succes hoop dat jullie gauw een posi test in handen hebben Mijn verhaal is erg lang maar ik heb een foto alleen kan die niet uploaden hier krijg foutmelding. Kan ik een tuurder misschien mailen met mijn foto ???
Meiden, willen jullie meekijken naar deze testen van Sjan? Sjan .... geef je zelf ff uitleg welke test van wanneer is Bekijk bijlage 448403
Ja is van gisteren en ik heb nog 6 pillen te gaan voor me strip af is.... mijn situatie is heel erg ingewikkeld. Ben namelijk erg ziek.
Dankje wel nogmaals rogijuli. Onderste is heel vaag 2 de is duidelijker idd. Eentje is van de ochtend en eentje middag laat
Heb het contrast ff aangepast, hopelijk zie je het na uploaden dan nog iets duidelijker. Bekijk bijlage 448404
Het zou een reactie op je eisprong kunnen zijn Sjan. Je zit nu pas 2 weken in een nieuwe "cyclus" dus dat lijkt mij logischer dan een zwangerschap
Ik ook wel, maar na 10 minuten is de uitslag niet meer geldig toch? en ik zag het streepje na 20 min. of iets dergelijks. Nu zit ik dus te twijfelen of ik de uitslag serieus moet nemen. Ik vrees dat ik braaf zal moeten wachten tot zondag wanneer mijn NOD is
Vlavlip: Ik zie wel een licht streepje, miss nog te vroeg voor de CB? Meliszz: Veel plezier! Meid: Gefeliciteerd! Joos: Ik denk dat hij gewoon positief is Sjan: Ik zie ook alleen op de bovenste een streepje.
Tanx dames net weer getest wederom weer tweede streep. Me strip is nog niet af raden jullie aan om er even mee te stoppen? Groetjes
Duidelijk een streepje! Heb wel eens negatieve testen gehad en zelfs na het opdrogen zag je geen streep gewoon helemaal omo wit. Bij me dochter had ik paar dagen voor nod getest je zag eerst niks maar na het opdrogen een licht streepje! Dus het kan!