Mijn 1e ovulatietest die er zo uitziet. Voel me al bijna zwanger met ook 2 streepjes...haha. Nu vriendlief verleiden vandaag en morgen denk ik??
Kon het toch niet laten en heb een KV early test gedaan (kan 4 dagen van te voren, heb hem 5 dgn van te voren midden op de dag gedaan :') ) en die was negatief. Als het aan mij ligt doe ik morgen weer de early tests welke ik, volgens mij, bij zwanger & kids besteld heb, maar ik zal geduldig moeten blijven tot zondag....pfffff geduld is een schone zaak.
Heb dit ook al in een ander topic gezet maar dacht plaats het hier ook even even kort de situatie uitleggen, ik heb 5 weken geleden een miskraam gehad op 11,5 weken het vruchtje was gestopt met groeien op 9,5 week. Ik heb de miskraam opgewekt met cytotec en dit is allemaal heel goed verlopen, heb 2 weken na de miskraam een test gedaan en deze was negatief. We zijn gewoon verder gegaan voor opnieuw zwanger te worden, en omdat ik al van vorige week dinsdag zowat de zelfde tekens had als toen ik vorige keer zwanger was heb ik gisteren en vandaag een test gedaan, wat vinden jullie ervan?
Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Test van gisteren en vandaag....durf er nog steeds niet 100% zeker van te zijn. Streepje is in elk geval niet duidelijker geworden
Had al eerder gepost dat mijn middag test donkerder was dan de ochtendtest dag erna. Nu wil ik de cb test doen maar ben zo bang dat hij negatief zal zijn.
als je gewone test positief is.. en cb geeft miss aan niet zwanger kan het zijn dat je niet genoeg hcg hebt..
Ik voel me beetje niet zo lekker en nog steeds vermoeiend. En ook soms steken van mijn onderbuik. Ik heb toch test gedaan van tussen ovu en zwangerschapstest. Ik zie waarschijnlijk indroog en ook negatief. Afg 23 feb '15 was ik ongi en 25 cyclusdagen. Mijn eisprong was 4 dagen (afg 12 mrt '15 "dag 18") later. Normaal is gesproken voor morgen komt nod maar waarschijnlijk verplaatst naar 25 mrt '15. Zie je 'n test:
ik zie niks sorry.. miss over paar dagen weer proberen.. als je nod 25 maart is ben je ook nog wel erg vroeg..