Iemand die even mee wil kijken en ervaringen heeft met soortgelijke testen? Ik zit me erg onzeker te maken. Eerste foto is kv 2v5 van afgelopen woensdagavond met 5+5 weken, na 2,5 uur werken en daar niet kunnen plassen en tijdens die uren 1 glas water gedronken. Tweede foto is de mvm-test van vandaag, met ochtendurine na 7 uur slapen, 6+0 weken. Had voor het testen 4,5 uur in een potje gezeten. Ik vind beide testen licht. Van die eerste zou het nog te verklaren zijn. Maar van die tweede zou je denken dat de urine na 7 uur slapen behoorlijk geconcentreerd zou zijn en het met 6+1 wel een knaller zou opleveren...
Ja oké, dat is met 10 weken en dat is te verklaren, dan kan de test de hoeveelheid hcg niet meer aan en geeft dus maar een lichte streep. Maar met 6 weken hoort dat nog niet het geval te zijn, dan hoort de test het nog mooi aan te kunnen. Of ik ben zwanger van een vijfling en het hcg is zo hoog dat de test het nu al niet meer trekt, maar dat hoop ik toch niet
Ik had met de mvm test ook maar een wazig lijntje....maar lijntje is lijntje. Ben nu 37 weken zwanger
Daar twijfel ik dus over maar het kan het blijft altijd onzeker de 1e 12 weken Ik zou anders kv test nog een keer doen misschien helpt dat voor je
Ik had dit met 6 weken ook en werd er ook erg onzeker van... Nu bleek bij mij uiteindelijk een tweeling zwangerschap! Hopelijk maak je je niet voor niets druk en is je hcg gewoon lekker hoog! Succes!
Dames! Ik heb vandaag getest, na de bevalling van mijn zoon 15mnd geleden heb ik nog geen cyclus/menstruatie of opgemerkte ovulatie gehad. Nu ergens had ik het idee dat ik zwanger zou kunnen zijn. Op de test denk ik ook iets te zien, heeeeeel ver weg en met goede ogen . Maar goed, haal me uit de waan dat het iets kan zijn! Willen jullie meekijken? Erg lastig om 'het' op de foto te krijgen (deze foto's zijn van 3uur na de test)
Linnaea, ik snap je onzekerheid, ik had het met ruim 6 weken, zo'n 'lichte' streep... Echo met 10+1 was perfect en ben nu bijna 12 weken het schijnt dat je lichaam nu teveel hcg aanmaakt en dat de testjes dat niet goed aankunnen... Probeer te ontspannen en genieten van het feit dat je toch echt zwanger bent! Gaat heus wel goedkomen meid!
Ik zie ook wat hoor, nog wel heel licht maar wel roze en de streep is de goede dikte volgens mij... Dus sorry ik haal je niet uit de waan komende dagen nog maar weer testen?
Oh elfje dank voor je reactie! Oh ik krijg er kriebels van! Ik hoop het zo! Ik wil idd zondag of maandag weer testen, jezelf gek maken is zo makkelijk he! Die ene testen zijn natuurlijk pas na 3uur maar ik dacht al wat te zien bij de na '5min' test. Ik ga weer in de 'ik maak mezelf niet gek modus'!
Heb je het niet gevraagd aan de dame van Moeder voor Moeders? Anders misschien ff de vk bellen om het te vragen als je zo onzeker blijft.
Heb wel eens gehoord dat sommige vrouwen nooit echt een knaltesten krijgen tijdens een zwangerschap. Misschien geldt dat ook voor jou?