Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke ) ovulatie & zwangerschapstesten! Deel -> 30

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 12 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Ik ga morgen een afspraak maken met de ha.
    Iemand wees me er daarna ook op i.v.m. bbz en ze voelde niets ervan en had een bbz.
    Hoe dan ook ben ik benieuwd of jullie op dit testje wat kunnen zien?

2. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Sorry maar zie niks als ik al wat zie is t meer een schaduw ik denk dat ie niet positief is volg je nu al langer maar blijf op je zwangerschapstesten alleen schaduwen zien maar geen streepje sorry hoop dat je morgen duidelijkheid heb en de dokter wil bloedprikken want dat doen ze ook niet zo gauw

3. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Hoi Kim, schaduw? Was het maar een schaduw dan wisten we waar we aan toe waren vl en ik.
    Maar hier is ie nog duidelijker in het echt en roze van kleur. Helemaal als je hem in de zon bekijkt.
    Morgenochtend om 08.00 uur ga ik de ha bellen en een afspraak maken.

4. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw

Ik zie helaas ook niets, maar het is inderdaad vaak zo dat hij op de foto's niet duidelijk over komt. Zit je al na je NOD? Als je er nog voor zit zou ik nog even wachten met bellen.

Succes

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.062
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Tyrah, dit is je eerste ronde toch pas?? En je nod staat op 24 augustus, over 15 dagen dus pas.

Je laatste pil was op 21 juli en je bent al sinds 26 juli aan het testen.
    Ik denk dat jouw lichaam nu enorm aan het ontpillen is.

Waar de strepen op reageren weet ik niet, maar als ze zo enorm vaag blijven (voor mij meer schaduwgrijs ipv roze) na 14 dagen testen is er echt geen zwangerschap aanwezig.

Ik zou het nu gewoon laten rusten en over 2 weken kijken of je ongesteld gaat worden.
    Je maakt jezelf helemaal gek zo en dan zit je nu pas in ronde 1!
    Wie weet hoelang het nog duurt eer je zwanger raakt.

6. mennehh

mennehh Niet meer actief

Ik zie zeker een streepje en heb deze ook bij eerdere testen gezien. Het lijkt me stug dat je op al je testen een schaduw streep krijgt, dat zou betekenen dat ze echt heel slecht betrouwbaar zijn.

Maar zou zeker wel even contact met de huisarts opnemen. Goed om even bloed te laten testen ivm bbz. Hoop er moet voor je.

7. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Ben het hier zeker mee eens! Niet gelijk van ronde 1 beginnen stressen want dan zou het wel eens heel lang kunnen duren voor jou.
    Hopelijk is je cyclus snel weer op orde!!

8. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Ja heb er veel gedaan van kv 2v5 maar ook andere testen. Alleen 2x kv test negatief van zeker 20 testen (ja ik hoopte dat ze donkerder zouden worden en kon het niet laten elke dag soms 2x te testen, wordt hier messjogge van hahaha) en die andere 2 merken ook licht streepje en dan die clear blue met indicatie was negatief. Heb nog open gemaakt stonden 3 streepjes maar mocht niet zo aflezen dusss negatief.

Waarom zoveel lichte streepjes waar komen die dingen vandaan ze horen op hcg te reageren...
    Geen één is in het echt schaduwlijntje maar licht en roze, vl heeft het zelf ook gezien en zelfs de kleur zei hij dus ik kan niets met het verhaal van schaduw/grijs want dat zijn ze niet.

Morgenochtend bel ik de ha en ga eens gewoon na wat het kan zijn.
    Door de pil kan het wél zijn gegaan want is mij al 2x gebeurd 1 jaar terug en 1,5 jaar terug beiden zijn miskramen geworden toen.

Dank je wel voor je reactie.

9. joycedb29

joycedb29 Nieuw lid

9 aug 2015
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu een week over tijd en vrijdag getest met test van de action kwam een heel licht streepje en nu de net weer getest met kruidvat test ook weer een wat lichter streepje...ben ik zwanger?????:(:)

Bijgevoegde bestanden:

10. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Kat en RogiJuli lees maar stukjes uit wat ik Mennehh schreef misschien duidelijker zo dan.

11. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    mee eens!

12. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Wauwie Joyce die is duidelijk, gefeliciteerd!

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.062
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Joyce ja hoor, ik zie de streep!!

Tyrah, ik blijf bij mijn verhaal/antwoord.
    Mijn inziens kan het bijna niet van een zwangerschap zijn.
    Ik hoop dat de dokter een bloedtest wil gaan doen en hoop nog meer dat als de bloedwaarde onder de 5 is, je dit dan kan laten rusten voor je eigen gemoedsrust.

14. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Als mijn bloedwaarde eronder is kan ik dit zeker laten rusten.
    In de familie komen er veel vrouwen voor die problemen hebben met hun hcg dus ik misschien ook wel.
    Maar nogmaals natuurlijk kan ik er dan wel rust in vinden.

15. missme1

missme1 Actief lid

20 jul 2015
    365
    0
    16
    NULL
    NULL
    Joyce duidelijk een streep!

Ik heb nog en test gedaan. Dus geloof dat t echt zo is!

Bijgevoegde bestanden:

16. Noenoe

Noenoe Bekend lid

14 okt 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Eergisteren deze test gehad met een vage streep

image.jpg

17. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    mooi hoor en zeker duidelijk!!!:D

18. Noenoe

Noenoe Bekend lid

14 okt 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    En vanmorgen deze test.:

image.jpg

Ik word hier niet veel wijzer van, zit op cd 33 en ik heb me ei gevoeld op dag 20

19. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Mmmm hij loopt niet echt op. Weet ook niet wat ik moet denken

20. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013