Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke ) ovulatie & zwangerschapstesten! Deel -> 30

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 12 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liah

Liah Niet meer actief

Dit zijn de testen waar ik het net over had.

2. grasspriet84

grasspriet84 Niet meer actief

Hoi allemaal,

Ik heb een vraag over de ovulatietest

De afgelopen twee maanden heb ik een cyclus gehad van 31 dagen en daarvoor heb ik nooit geteld (dom dom). Volgens de cyclus van 31 dagen heb ik vrijdag de 14e mijn ei. Aangezien ik het niet zeker weet heb ik ovulatietesten gedaan vanaf 9 augustus. De testen heb ik bewaard met een datum erop. Volgens de gebruiksaanwijzing moeten er twee dikke strepen in het venster komen te staan (heb een test van de Kruidvat). De 9e was de tweede streep vaag, de 10e en de 11e was de tweede streep al duidelijker, maar nog niet zo dik als het andere streepje. Vandaag weer een test gedaan en nu is de tweede streep weer vager net als op de 9e.

Is mijn ei nu al geweest of ben ik ongeduldig en moet de tweede streep net zo dik zijn als het eerste streepje?

Liefs grasspriet

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Beide lijnen moeten even donker zijn, of de testlijn donkerder dan de controlelijn.
    Nu schijnen de kruitvat ovulatietesten ook niet de meest goede te zijn. Ikzelf gebruik altijd de digitale van clear bleu, wel duurder maar geen gedoe met lijntjes aflezen.

4. grasspriet84

Oh? :( welke testen zijn dan wel goed?

5. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Clear bleu digital, en de gewone ovulatietesten met streepjes van clear bleu.
    Ook de ovulatietesten van predictor heb ik van gehoord dat ze goed zijn.

Daarnaast de dipsticks van sensitest, niet de extra gevoelige maar de normale vind ik persoonlijk erg fijn. Daar test ik mee tot ze bijna positief zijn en dan ga ik verder met de dure clear bleu. Kan dus bijna 4 cyclic met de clear bleu dankzij de dipsticks.

Die van kruitvat zijn heel gevoelig, dus krijg je veel bijna positieve streepjes waardoor het verwarrend kan zijn.

6. Ovie83

Ovie83 Bekend lid

9 jun 2012
    573
    0
    16
    Dames,

Ik heb deze test gedaan en binnen 5 minuut zag ik een lichte streep, of ik verbeeld het mij in. Willen jullie meekijken?
    Bekijk bijlage 469005

7. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Dus ook nog geen menstruatie? Misschien even langs dokter ofzo je zei me toch dat je soort bloed verloor .. Misschien heb je dan een hele lichte ongesteldheid gehad? Ik denk maar mee, 😋

8. almost

almost Lid

31 jul 2015
    72
    2
    8
    eigen bedrijf american BBQ catering
    Valthermond
    alleen bruin verlies verder niet maar daar heb ik ook al geen last meer van was maar heel kort en alleen bij het afvegen .nee nog steeds niet ongesteld

9. Liah

Liah Niet meer actief

Ovie83 , ik lijk wel wat te zien!!

10. Alva

Alva Niet meer actief

Grasspriet: ik had ook de dipsticks van sensitest. Liepen een paar dagen op en toen weer af, paar dagen wit en toen liepen ze ineens snel op en was daar de positieve ! Dus wellicht heb je over 2 dagen ineens een knaller!

Ovie: ik zie hem hoor!

11. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Ik denk wat te zien, maar dan kijk ik beter en zie ik het niet meer :(
    Ben ook niet zo goed in turen...;)
    Hopelijk heb je snel een duidelijke test waarvoor we niet hoeven te turen :)

12. grasspriet84

Oke, dank jullie wel. Ik ga de testen van Sensitest kopen. Wellicht werken deze wat beter. Ik vind Clear Blue echt te duur.

13. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant

Zwanger en kids kunnen ook prima

14. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Die van action deden het bij mij ook prima grasspriet, en 5 voor 2,50 ;)

15. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
  16. Ludieck

Ludieck Actief lid

23 jun 2015
    114
    27
    28
    Vrouw
    Zien jullie wat ik zie ?

17. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Ik denk heel erg in de verte wel iets te zien.. Maar durf niet te zeggen dat ie positief is. Ik zou over 2 dagen nog eens testen;)

18. Ludieck

Ludieck Actief lid

23 jun 2015
    114
    27
    28
    Vrouw
    Op de foto is het wederom minder goed te zien. Zaterdag idd weer een testje wagen.

19. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    ik zie niets

20. mammie2

mammie2 Lid

11 aug 2015
    20
    0