Hoi allemaal, Ik heb een vraag over de ovulatietest De afgelopen twee maanden heb ik een cyclus gehad van 31 dagen en daarvoor heb ik nooit geteld (dom dom). Volgens de cyclus van 31 dagen heb ik vrijdag de 14e mijn ei. Aangezien ik het niet zeker weet heb ik ovulatietesten gedaan vanaf 9 augustus. De testen heb ik bewaard met een datum erop. Volgens de gebruiksaanwijzing moeten er twee dikke strepen in het venster komen te staan (heb een test van de Kruidvat). De 9e was de tweede streep vaag, de 10e en de 11e was de tweede streep al duidelijker, maar nog niet zo dik als het andere streepje. Vandaag weer een test gedaan en nu is de tweede streep weer vager net als op de 9e. Is mijn ei nu al geweest of ben ik ongeduldig en moet de tweede streep net zo dik zijn als het eerste streepje? Liefs grasspriet
Beide lijnen moeten even donker zijn, of de testlijn donkerder dan de controlelijn. Nu schijnen de kruitvat ovulatietesten ook niet de meest goede te zijn. Ikzelf gebruik altijd de digitale van clear bleu, wel duurder maar geen gedoe met lijntjes aflezen.
Clear bleu digital, en de gewone ovulatietesten met streepjes van clear bleu. Ook de ovulatietesten van predictor heb ik van gehoord dat ze goed zijn. Daarnaast de dipsticks van sensitest, niet de extra gevoelige maar de normale vind ik persoonlijk erg fijn. Daar test ik mee tot ze bijna positief zijn en dan ga ik verder met de dure clear bleu. Kan dus bijna 4 cyclic met de clear bleu dankzij de dipsticks. Die van kruitvat zijn heel gevoelig, dus krijg je veel bijna positieve streepjes waardoor het verwarrend kan zijn.
Dames, Ik heb deze test gedaan en binnen 5 minuut zag ik een lichte streep, of ik verbeeld het mij in. Willen jullie meekijken? Bekijk bijlage 469005
Dus ook nog geen menstruatie? Misschien even langs dokter ofzo je zei me toch dat je soort bloed verloor .. Misschien heb je dan een hele lichte ongesteldheid gehad? Ik denk maar mee, 😋
alleen bruin verlies verder niet maar daar heb ik ook al geen last meer van was maar heel kort en alleen bij het afvegen .nee nog steeds niet ongesteld
Grasspriet: ik had ook de dipsticks van sensitest. Liepen een paar dagen op en toen weer af, paar dagen wit en toen liepen ze ineens snel op en was daar de positieve ! Dus wellicht heb je over 2 dagen ineens een knaller! Ovie: ik zie hem hoor!
Ik denk wat te zien, maar dan kijk ik beter en zie ik het niet meer Ben ook niet zo goed in turen... Hopelijk heb je snel een duidelijke test waarvoor we niet hoeven te turen
Oke, dank jullie wel. Ik ga de testen van Sensitest kopen. Wellicht werken deze wat beter. Ik vind Clear Blue echt te duur.
Ik ben ook heel tevreden over action Pregnancy Ovulation Urine Stick Midstream Tests Fertility KIT Test From 0 99 | eBay en deze zijn ook heel goed
Ik denk heel erg in de verte wel iets te zien.. Maar durf niet te zeggen dat ie positief is. Ik zou over 2 dagen nog eens testen