Ik test 1x per dag en ben op dag 12 begonnen. Volgens 'de berekeningen' zou ik op dag 17 mijn ei moeten hebben. De rest geeft het niet aan, maar de symptomen heb ik wel (afscheiding en bloed). Irritant hoor. Wat het nog verwarrender maakt...De websites zijn het niet eend met elkaar wanneer ik mijn eisprong heb! Op bb is het op 16 aug, mijn app 'mijn biologische klok' is het 14 aug en op m&z is het 15 aug... En volgens de huisarts konden we beter niet elke dag klussen ivm de kwaliteit van het zaad.
Dit zijn ze vandaag.. Voor t eerst action geprobeerd.. (Gister ook foto gepost) dag 10 terug plaatsing vandaag, maandag bloed prikken.. Vind het reuze spannend en ben echt bang!! Alle keren dag 10 bloed verloren. Afwachten, ziet er goed uit voor nu hoop ik ?
Dank je wel meiden. Blijf echt bang zeg en zenuwachtig , na 3 keer positieve testen is t heel moeilijk maar ik blijf reëel. Hoop het zo!
10e positief 2 dagen lang. Is dat normaal ? En wanneer is t ei dan gesprongen ? 10e of 11e ? 12e is het weer negatief ? We hebben 7,8,9,10 en 12e sex gehad. Ei alsnog gemist op de 11e ? Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Net heel eigenwijs nog een testje gedaan. Vanmorgen ook met die van de action maar die was Omo wit. En nu deze (kv) en volgens mij zie ik een lichte streep? Moest de foto wel iets bewerken om hem op de foto een beetje te kunnen zien. Zien jullie het ook??