Na mijn miskraam (begin juni) ovulatietesten gebruikt om te kijken of mijn cyclus weer op de rit zou komen. Volgens mij heb ik vandaag een positieve test, of kan het nog positiever? En moet ik vanavond nog eens testen of pas morgen rond 12 uur weer? Ben in ieder geval erg blij. Normaal eisprong altijd rond dag 12/13, maar na een miskraam vind ik rond dag 19/20 ook keurig Een hele opluchting.
Kan jk als ik aankomende maandag ongesteld moet worden nu al testen met kruidvat 2v5 en mocht hij negatief zijn kan ik dan alsnog zwanger zijn
Ja je kan al wel testen ik heb 6 dg voor die tijd getest en negatief 4 dg positief Maar kan altijd als het negatief is zo vroeg het later tocj positief is
Geen idee hoeveel dpo. 25 mei laatste menstruatie, 7 juni geklust, zit nu op 27 ste dag van cyclus. Vanmiddag met middag urine getest omdat ik me niet lekker voelde. Dit is het resultaat
Nou zelfs de early predictor is 1 dag voor nod negatief denk dat ik maar gewoon vanuit moet gaan dat de rode duiveltjes komen denk als ik zwanger zou zijn nu wel een streepje moet hebben met de predictor
Hier vandaag denk ongeveer 10-12 dpo. Ik zie een suuuperlicht streepje alleen krijg hem moeilijk op de foto. Willen jullie even meekijken?
Mmonique ik zie helaas niks. Sweetdreams ik zie helaas niks. Steffi95, ik lijk iets te zien maar ik kan niet zien of hij doorloopt naar onderen. probeer zo nog eens een foto te maken. De test is volgens mij nog aan het doorlopen
@sweetdreams ik zie helaas niks ! Misschien over 2 dagen nog een testje proberen ? @steffi995 ik vind hem onduidelijk ik zie een roze streep door je test heen staan horizontaal staat die er nog ? Wil je anders even nieuwe duidelijke foto maken ? Hoop het voor jullie meiden !! X x
Ik lijk ook wat te zien Steffi maar weet het niet zeker door die rode streep die er door loopt inderdaad. Misschien morgen nog eens een testje wagen? Gefeliciteerd voor iedereen met een positieve test!