Deze foto is bewerkt en niet te beoordelen. Stel dat je een ideale cyclus hebt en op dag 14 je eisprong dan is de 28e je nod. Dus het slimst is op 28 aug te testen. Kun je het niet laten dan een pasr dagen eerder. Zo vanaf 10 dpo maar dat is wanneer je je eisprong weet. Maar ik help je uit een droom . Je kunt de 16e nooit een innestellingsbloeding hebben gehad . Na de eisprong duurt het gemiddeld 6-10 dagen voordat het eitje zich innestelt mgl heb je een ovulatiebloeding gehad. maar gezien het feit dat je niet precies weet wanneer je eisprong is geweest, is het ook lastig om te zeggen wanneer je nod is
Ik heb in eerdere zwangerschappen een hele korte lf gehad.. Toen kwam ik ruim een week voor nod met een knal test aan dat de huisarts me niet geloofde.. moest toen bloed testwn omdat ze bang waren voor bbz maar alles was gewoon ok. maar even los van eisprong. Na innesteling maak je toch hcg aan. Zou t de niet met 5 a 7 dgn te zien zijn?
Hcg maak je aan zodra het zich innestelt gemiddeld is dat 6-10 na eisprong. maar uit je verhaal begrijp ik dat je je eisprong niet weet. 3 aug heb je je laatste menstruatie gehad. stel dat je 14 dagen later je eisprong hebt gehad dat is dan 17 augdan kan het de 16e nooit ingenesteld zijn. want dab had je op 10 aug al een eisprong gehad moeten hebben
Nou.. t is ook maar een gevogel. . Vond t zo raar die bloeding en menstruatie ervoor was ook maar 3 dgn terwijl normaal tot aan 7 dagen ik een beetje aanmodder ermee.. dan me boobs die zo zeuren.. Maar wie weet zit t allemaal tussen me oren HH.. alleen jammer dan van de bloeding want die zou dan precies rond eisprong zijn en dus niet geklust! ! heb nog nooit een ovulatie bloeding gehad.. wel 2 X eerder een innestelingsbloeding.. ik heb nog een zooi sensitest jes liggen.. ga gewoon es kijken wat t doet . iig bedankt voor t meedenken!!
Haha krijg gewoon de neiging een iPhone te kopen zodat ik betere foto's kan maken om te plaatsen.. balen dat ik m er niet op krijg zoals ik m in echie zie..
Hoop t ook meissie. . Maar ik vraag ook om mee te denken toch. . Dus waardeer t sowieso allang blij dat ik hier lekker kan spammen.. manlief wil niks horen tot er een knal streep staat hahaha die gelooft nniet zo in turen hihiih
Haha ok.. Zojammer dan ddat die niet precies weet. Ik kan weinig vinden over testen na innesteling op Internet. Her en der lees ik 5 dgn en anders weer10. Mensen checken t meeste op dpo haha
Hmm ik had alle hoop verloren.... Morgen 2e bloed test, maandag stond het hcg op 136 en gister zei clear blue 2-3 , action dit dus.. T loopt nog niet af. Maar ik bloed vanaf zaterdag.. Ik kan met 1 maandverband doen als t zou moeten de hele dag al vervang ik hem.. Soms een sliertje.. Maar t blijf rood dus voor mij niet goed. Reuze benieuwd hoor.. Brrrr
meisje1977 haha very true! Maar gelukkig mogen we hen ook danken voor dit dus baby's maken tess wat spannend zeg.. hoor ook van velen dat ze wat bloedverlies hebben maar kan ook volkomen onschuldig zijn he. Morgen dus meer duidelijkheid? !
De mijne tuurt mee met me is echt een pro is ooh heel betrokken in me ovutesten en meeturen hier op de site
Veel gezelliger als de mijne!! Haha maarrrr iK mag niet klagen. Ben allang blij dat ie wel van shoppen houdt wuhahah