Ervaren tester gezocht Ik heb vorige week maandag een cryo terug laten plaatsen. Normaal duurt mijn cyclus 26-27dagen maar door alle hormonen die ik gebruikt heb bij de icsi behandeling kan dat nu iets veranderd zijn. Ik zit nu op cyclus dag 27. 12 dpo en heb een vaag streepje op mijn test staan. Voor mijn gevoel is die te licht maar het is voor het eerst dat er uberhaupt iets op mijn test staat. Is er daarom iemand met meer ervaring die er iets meer over kan zeggen?
Mooie streep voor 12 dpo hoor. Volgens mij is hij ook nog niet klaar met kleuren want er zit nog vloeistof op de strip. Hij zal over 15 min nog wel wat donkerder zijn geworden Gefeliciteerd!!
Bedankt voor je reactie! Denk dat ie inderdaad grijzig was..vandaag nog een gedaan en die is omo wit. Nog nooit eerder zo'n streepje gehad en ik heb al heeel wat testen versleten haha misschien volgende keer toch maar geen action testen meer halen...
Hij is idd nog wat donkerder geworden maar heb mij netjes aan de bijsluiter gehouden. 5 min en dan aflezen, daarna niet meer Ik durf nog niet blij te zijn.. we hebben af gelopen jaren zoveel tegenslagen en teleurstellingen gehad, dat ik het gewoon nog niet kan en durf te geloven. Donderdag mag ik bloedprikken dus dan weet ik het zeker. Vanaf 29/8 was een urine test geadviseerd maar dat duurt me nog veel te lang..
Op de spijkerbroek is zelfde als net. En die andere was de test voor deze. Heb zo het idee dat die ene een indroger is en de andere vals positief.. want zie op beide nu niks meer
ik zie op een beide echt een goede streep dus denk ik geen indroger! doe even een kruidvat 2v5 dan weet je het zeker meid