Ik ben er nu wel achter dat het heel erg verschil maakt waar je de foto's op bekijkt. Vanmorgen in bed bekeek ik op mn telefoon de foto van Mats en daar zag ik hem goed (iphone 6) en nu op de pc kan ik hem ook niet zien. Schrik dus niet als je wisselende reacties krijt...
Klopt inderdaad dat dat nog wel eens kan verschillen. Ik kijk op mijn telefoon en zie hem niet op die van mats. Ik heb een Samsung s5. Op mijn tablet gekeken net maar daarop zie ik hem ook niet.
Hmm helaas! Ik zou toch zweren dat ik hier een streep zie haha maar goed morgen nog een keer proberen maar thnx iig dames!!
Mamavanmenno, ik zie hem ook op beide.. Misschien hebben jullie er iets aan, dit zijn mijn testen. Eerste 2 van midstream uiterst gevoelig, laatste 2 van de action, gewoon normale testen. Duim voor jullie allemaal! Bekijk bijlage 471530
Zijn er mensen die pas op NOD positief testte? Dus daarvoor wel getest maar negatief? (En zeker was van eisprong dag)
Bij een vorige zwangerschap heb ik dit gehad. Rond m'n nod getest, negatief. 2 dagen erna, positief..
Ik niet, ik testte 4 dagen voor NOD licht positief en oplopers tot knallers. Maar ben er zeker van dat het wel kan hoor.
Ah oké dank u dames! Ik teste gister licht positief met Predictor Early en KV vanochtend super licht.. Maar zie iedereen mer super mooie testen 2 dagen voor NOD dus ik heb de moed al beetje opgegegeven