Grapje uitgehaald nu ik 10 weken en 1 dag ben onder het mom van werken ovulatie testen als zwangerschap test nou bij mij wel al voor die droog was knalde die al haha
Was ook moeilijk te fotograferen met schemer. Maar ik vraag me af hoe de kruidvat testen tegenwoordig zijn. Zijn die nog betrouwbaar of geven die ook valse/indrooglijntjes?
Vorige maand alleen maar witte testjes van de KV gehad, vandaag positieve test! En ik heb nog nooit vals positief met de Kv getest
De test van 2 september ís de lh piek. Het aflopen bepaald niet de piek. Wat van belang is, is het begin van de piek. Het begin van de piek zet aan tot de eisprong. Tussen dat moment tot ongeveer 48 uur erna vindt de eisprong plaats. Wanneer de piek afloopt is niet van belang. Sommige vrouwen hebben een piek van slechts een paar uur en anderen hebben 3 dagen positieve ovulatietesten. En alleen temperaturen toont ook feitelijk aan of de eisprong plaats heeft gevonden De ovulatietest geeft daar geen duidelijkheid over.
Voor ik wist ik zwanger Was elke dag in middag ovu test gedaan, ze lopen zelfs op 😉 en op een bepaalf punt ware bij mij de teststrepen donkerder dan de controlestreep. Drm zo vroeg kv testjes ook gedaan omdat onmogelijk was ze op naderende eisprong reageerde door dat ik temp verhoging had op 12augustus.
IK zag jouw post en dacht: laat ik dit ook eens proberen. Teststreep knalde van het scherm af. Toch nog een knaller
@tes88 die is volgens mij positief hoor!! Hier vandaag ook weer getest en hij wordt donkerder volgens mij😊 Ik vind het nog echt onwerkelijk!
Dankjewel bambino15 en dubbeltje! Wat ik wel vind van de kV test is dat het verrekes lang duurt voordat het streepje fatsoenlijk tevoorschijn komt😜 Ik dacht echt even van nee!! Hij is lichter, maar daarna werd ie toch donkerder! Meer mensen last van gehad? Misschien was het wel mijn ongeduld hoor😊
Kv heeft een droogtijd van ong 30 min als je binnen 5min ziet is ie positief en droogt dan drna gewoon bij Gefeliciteerd 😊
Ja hoor, je moet hem echt een half uur laten liggen om een deftig resultaat te zien, althans dat gevoel had ik Gefeliciteerd!