Jouw test ziet er (sorry) gewoon negatief uit. Ik zie rechts van de controle streep wel 'iets' maar hij hoort links te staan want daar is de ruimte ervoor. Bovendien heeft een test open slopen voor een streepje te zoeken niet de bedoeling van een zwangerschasptest. Als je een streep ziet heb je HCG in je urine, als je testen moet slopen om iets te zoeken heb je (nog) geen HCG (genoeg ) in je urine.
Ik zie hier toch ook wel een mooi licht lijntje. Maar ik wil persoonlijk wel waarschuwen voor die extra vroege testen. Het kan namelijk veel meer verdriet geven als nodig is! Ik ben zelf erg gevoelig, ik ben 3x zwanger geweest en wist het alle 3 de keren voordat ik kon testen ( Spugen, pijnlijke borsten, duizelig ) Maar de 2e keer wist ik het (Spugen op werk, afkeer van koffie ) dus hadden mn man en ik al een feestje. Zeer licht positieve test... En toen werd ik ongesteld.... Maar dat was dus een miskraam en als ik nou niet geweten had dat ik zwanger was, dan was ik "Gewoon" ongesteld geworden en was het emotioneel een stuk minder zwaar. Mn advies is dus eigenlijk om echt wel tot je NOD of een dag ervoor ofzo te wachten. 10% van de zwangerschappen loopt namelijk uit op een miskraam nog voor je weet dat je zwanger bent.
Sterker nog. Van de zwangerschappen voor nod eindigt 60% alsnog in een menstruatie. Van de zwangerschappen na nod loopt rond de 10% uit op een miskraam.
Oh jeetje joh! En ik maar aan die 10% denken. Maar het heeft in mijn ogen ook echt geen meerwaarde om voor je NOD, echt ruim ruim voor je NOD te testen. Want een negatieve test is echt veel minder confronterend als een positieve test en de volgende dag/week "ongesteld" worden. Eigen ervaring Maar dan met mn lichaam wat me duidelijk maakt dat mn hormonen meehelpen een kindje te maken.
Ik ben deze maand voor de eerste keer begonnen met ovulatietesten. Ik zit pas in de 4e ronde, mijn eerste en laatste ronde waren 31 dagen, de tweede ronde duurde iets langer, 34 dagen. Als ik uitga van 31 dagen zou gisteren mijn eisprong zijn geweest. Afgelopen zondag begon mn test dan ook op te lopen.. Hij is echter niet gaan knallen en nu sinds gisterenavond en vanochtend lijkt hij weer weg te zijn. Wegens mijn werk heb ik helaas niet echt op vaste tijden of midden op de dag kunnen testen.. De test van vanochten en gisterochtend is dan ook met ochtendurine, ik weet dat dit afgeraden word omdat je dan vals positief kan testen maar kan je ook vals negatief testen haha? Ik gebruik trouwens de testen van sensitest, is het mogelijk dat je gewoon geen echte knallers krijgt of zal ik mijn eisprong toch nog niet hebben gehad? Sorry voor de vragen, alvast bedankt voor jullie hulp en het meekijken!
Ik heb geen ervaring met sensitest maar als ik naar je kaartje kijk zou je vandaag of morgen je ei kunnen verwachten. Het is wel een penstreep die donkerder is op maandag maar wel net zo als je controle streep.
@ Presa Zondag/ maandag zouden positief kunnen zijn geweest. Je hebt een lichte teststreep met daarin een donkere lijn die even donker is als de controlestreep. Dit zijn toch testen van Sensitest?? Daarmee had ik hetzelfde en ben daarom met deze testen gestopt. Ik adviseer dipsticks van Zwanger & Kids. Daarbij wordt de teststreep echt even breed en donker als de controlestreep. Voor overdag op werk adviseer ik de midstream testen van Kruidvat. In mijn tas haal ik de verpakking eraf. Stop de test in mijn mouw en loop ermee naar het toilet waar ik dan test. Over s' ochtends met eerste urine testen gaan verschillende verhalen. De een zegt is teveel geconcentreerde urine. Maar ik heb ook gelezen dat juist lh hormoon rond 11 uur in de ochtend op gaat lopen en dat de beste tijd om te testen tussen 11.00 en 18.00 uur is. Maar één ding is zeker, de enige testen die geschikt zijn om eerste ochtendurine mee te testen zijn Clearblue digitaal.
sorry, niks te zien en ook niet bij inzoomen op pc. Maar maak je nu niet gek he, er zit niks anders op dan afwachten. Las in je andere topic ook even mee, en aangezien je niet zeker bent wanneer je eisprong is geweest en of die überhaupt al s geweest, kan het nog alle kanten op. Succes hoor. Overigens was mijn cyclus na promilut ook redelijk lang, maar in mijn geval misschien ook weer heel anders als bij jou. Wellicht appels en peren dus.