Ik ben me toch misselijk de hele week. Mijn ongesteldheid 's dag moet ergens op 11 september zitten denk ik. Maar twijfel aan deze Zwanger & Kids dipstick testen en of dat nou indrogers zijn nou of niet? (kunnen niet via de natuurlijke weg zwanger worden snap er niks van) en omdat ik zo misselijk ben toch maar gaan testen... misschien toch die van Kruidvat maar halen?... Onderste is van vanmiddag na thee en een glas Ice Tea Bekijk bijlage 472645
Op de onderste zie ik wat. Ik ben niet zo enthousiast over deze testjes misschien een kv halen inderdaad?
Hoi allemaal, Wij zouden in onze vakantie (september, volgende cyclus)gaan proberen voor een tweede... Ben al ongeveer een jaar van de anticonceptie en vanaf deze maand bewust niet meer "opgelet", omdat we er in september voor wilden gaan en het de vorige keer langer duurde (ondanks dat ik al jaren van de anticonceptie af was....) Nu heb ik net een uurtje geleden deze streep geplast.... Shaken hier en acuut misselijk hihihi Nu mijn vraag: Kan deze streep nog donkerder/meer oplopen? Gezien een miskraam voor de zwangerschap van mijn zoontje, ben ik ook nu weer erg angstig merk ik. Voel ook van alles in mijn baarmoeder. Heeft het nog nut om over twee dagen te testen en te kijken of hij oploopt? Of moet ik het afwachten. (Ik probeer sowieso vertrouwen te hebben en mijn lichaam en dit kindje) Vind het allemaal gewoon erg spannend ook met oog op het feit dat we overzees op vakantie zijn vanaf volgende week...
Ik zie wel iets maar de streep staat schuin naar rechts (heb de foto ff voor je rechtgezet zodat het duidelijker is dat hij schuin staat). Waarom kan zwanger worden op de natuurlijke manier niet? Bekijk bijlage 472655
De streep is gewoon rechts maar vanaf een schuine hoek genomen en als je hem dan recht zet klopt het niet meer. De test is namelijk niet vanaf bovenaf genomen
Volgens mij klopt het gewoon zoals ik doe. Maar dan nog staat de teststreep schuin. Ook op haar schuine foto. Als het kwam door het schuine fotograferen zou de controle streep ook schuin moeten staan toch? De vage streep op de middelste staat namelijk wel recht (ondanks dat de foto schuin is genomen).
Perspectief kun je niet gewoon draaien dat is het hem. (sorry snap niet alles van zwanger worden en zijn maar dit is onderdeel van mijn beroep ) Als je bij deze foto kijkt naar de tussenruimte aan de bovenzijde en onderzijde van de C en T lijn is deze gelijk. ook de schuintje van de streepjes lopen nu gelijk op de onderste test
Ik had vorige maand het zelfde met de zwanger&kids dipsticks. Gelukkig had ik op tijd in de gaten dat ik naar voorgedrukte streepjes zat te kijken. Bekijk maar eens een ongebruikte dipstick. Dan zie je de lijntjes gewoon staan! Een beetje urine er overheen en het wordt net wat versterkt. Ik ben gewoon ongesteld geworden. Dus ik zou idd maar een kv 2v5 proberen. En de zwanger&kids dipsticks pas gebruiken op nod. Hopelijk bij jou wel goed nieuws!!
Meiden!! Ik weet t niet meer! Willen jullie eens met me meekijken? Hier wat foto's van ovulatietesten.. Dit heeft een week zo geduurd. Van redelijk donker, maar niet positief, tot ietsje lichter en dan weer donkerder. Gister en vandaag bijna geen streepje meer te zien. Zou ik dan toch een eisprong gehad en hebben en zo ja wanneer?