Ik heb het gevonden! Zien jullie iets? Soms lijkt het net of ik iets van een streepje zie.. Ik zit nu 9dpo dus nog veel te vroeg eigk maar ik kon me niet inhouden
Hoi Zonnetje Mijn ervaring met action-test: in het begin zeer onduidelijk. Ga een Kruidvat 2 voor 5 euro halen, die testen duidelijker. Jolien
Deze ovulatie test is positief toch? Bovenste is van vanmiddag 13:00 en de onderste van net 16:00 Vorige maand m'n eisprong niet kunnen "vinden" waarschijnlijk te laat begonnen met testen nu vandaag "optijd" en meteen positief zit nu op cd 11 of 12
Zie jullie op deze foto iets. Ik denk dat het toch nog wat te vroeg is. Ik denk dat mijn nod zo rond 12/13/14 is denk ik weet het echt niet. Ben zo onregelmatige.
Als ik heel erg inzoom, zie ik wel een heel vaag lijntje... Maar de foto is een beetje vaag. Heb je al geprobeerd om een negatief foto te maken. Soms zie je het dan beter. Ik hoop iig voor je dat het lijntje er echt zit!
Ik zie 'm hoor! Denk idd dat je zeker 3 dagen voor NOD zit. Ik hoop dat ie mooi donkerder gaat worden komende dagen!