Hoi allemaal, kunnen jullie me helpen? Ik verwacht aanstaande zondag of maandag m'n nod. Afgelopen nacht (dus wo op do) na terugkomst van avonddienst een testje (test point 2 v 5 van DA) gedaan. Dat zou dan 10 dpo zijn denk ik (bij LF van 14 dgn) . Dacht gister op de natte test al iets te zien maar heeeeeeeeel vaag (echt alleen maar bij bepaald licht en schuin kantelen) . Vanmorgen die test nog eens bekijken. Nu zie ik wel wat, jullie?? Zou dit een indroogstreepje zijn?! Graag jullie hulp!! Thanks!
Gefeliciteerd Bambino15 Jab als je hem na een betaalde tijd leest telt die niet meer. Dus mischien over paar daagjes weer proberen?
Thnx allemaal. @jab ik zie wel iets alleen is het wel heel laat na afleestijd. Misschien morgen nog een testje wagen?
Dank voor de reacties! Toch maar even opnieuw getest. Dit is de test van < 5 min aflezen. Ik zie wel wat, in het echt nog iets duidelijker. Fingers crossed ... 🙏
Ik denk dat ik aanstaande zondag of maandag ongesteld zou moeten worden dus dat is dan 10 dpo (bij LF van 14 dagen) . Spannend!