Belangrijkste bij lichte streepjes is dat het oploopt. En ik vind deze echt donkerder dan die van gister, ziet er goed uit!
Hier ook nog steeds een oploper! Vandaag is mijn NOD en temp is nog steeds 37,1.. Heb wel wat lichte krampjes in mijn onderbuik wat normaal zou moeten zijn alleen vind ik het best eng
Waarom zit jij niet al lang bij de huisarts als je twijfelt over een zwangerschap en je een spiraaltje hebt? Deze is duidelijk positief. Hup naar de huisarts meid. Een spiraal en zwangerschap gaan niet goed samen.
Hallo dames, Willen jullie even meekijken naar mijn ovulatietesten. Ik had het gevoel dat mij testen nog niet donker genoeg waren (test streep). Toch worden ze echt weer minder nu. Wat denken jullie? Heb ik een ovulatie gehad en waren de testen gewoon niet zo donker?
Hai ladies, wij zijn nu 8 maanden bezig om zwanger te raken. Tot heden waren alle testen Omo wit, maar nu zie ik zelf een licht streepje en zou graag van jullie willen horen of jullie deze ook zien. Betekend dit zwanger of niet? Ben nu op dag 35 van mijn cyclus. Tort op heden heb ik een onrechtmatige cyclus na het stoppen met de pil. Gemiddeld is mijn cyclus 32 dagen.
Hi Ciprilla, ik dus ook en mijn temperatuur blijft ook hoog. Ben heel benieuwd, voel mij verder heel goed. Alleen enorm last van puistjes. Heb ik gewoonlijk ook rond mijn menstruatie, maar dit keer is het vele malen erger. En pijnlijke tepels waar ik nooit last van heb gehad. Maar ze zeggen toch dat een streep een streep is? Heb jij er ervaring mee?
@Noa23: Helaas heb ik zelf geen ervaring met positief testen. Hoop binnenkort natuurlijk wel Maar ik heb genoeg testen voorbij zien komen op dit forum. Je symptomen zijn wel positief, dus ik zou gewoon lekker door blijven testen en kijken of die mooi op gaat lopen. Ik duim voor je!
@Ciprilla: Heb echt al heel veel zitten lezen op dit forum, maar nooit mee gesproken. Hopelijk voor jou ook snel een extra streepje. Ik hou je/jullie op de hoogte.
Ja ben ik vrijdag geweest, maandag moet ik ziekenhuis bellen voor een echo. Om te kijken naar het spiraaltje ☺️ Maar omdat testen zo onduidelijk blijven twijfel ik
Volgens mij is hij wel goed doorlopen. Wat ik tijdens het testen heb kunnen zien. Ik heb nu weer nieuwe testen besteld. Van de week nog maar een test er tegenaan gooien. Heel apart, vooral omdat de eerder gedane testen spierwit bleven. Iemand ervaring met een lichte streep en ook zwanger?
Action testjes die met de donkere zijlijn is van gister en de andere van zo net morgenochtend nog maar 1 🙈
lieflief hij lijkt idd donkerder. Ik weet niet of je morgen test maar dan moet je de test van gisteren en morgen naast elkaar leggen dan zie je wrs wel verschil