Als alle testen hiervoor geen lichte streepjes aangaven en deze wel word het wel spannend als je het ook aan je borsten merkt! Ben heeeel benieuwd! Ik blijf lezen zodat ik je test dinsdag nog kan bekijken. Dinsdag test ik ook weer! Ik baal zo van de onduidelijkheid en ben heel erg bang dat de testen straks niet zullen oplopen
Dat dachten wij zelf dus ook te zien.. Helaas net toch ongesteld geworden. Ik blijf erbij dat ik niet tevreden ben met deze testen. 2 maanden geleden hetzelfde gehad met deze testen.. Vanaf volgende maand maar overstappen naar een ander merk !
Ach gatver wat is dat vervelend! En ook ontzettend ontmoedigend zulke testen! Zou inderdaad lekker overgaan op een ander merk! Zo is de teleurstelling nog een keer zo groot.. Hoop dat je volgende ronde een knaltest in handen mag hebben! Succes!
Jaa, stom he!! Vanaf volgende maand ook gewoon echt wachten op mijn menstruatie, blijft ie uit, dan testen. Vandaag was namelijk mijn nod.. Anyway. Super lief van je, ik hoop er ook op! Jij succes, en ik lees nog even met je mee!
Ik vind dit geen licht streepje!! Morgen ff een andere test halen bv etos 2v5 euro. Die is gevoeliger. Maar ik heb goede hoop voor je!
Deze geven meestal valse lichte strepen zoek maar eens hier op t forum.. Veel meiden zijn er negatief over. @Braam ik zie wel 'iets' op je kv maar niet erg duidelijk. Ik duim voor je!!
Deze testen kunnen echt heel donker worden. Wanneer ben je begonnen met testen? Misschien heb je je ei al gemist. Of hij is niet gesprongen en probeert het later nog een keer.
Ik test al een hele poos. In mei is mijn zoontje overleden na de bevalling. Direct daarna was ik weer zwanger. Dat liep uit op een miskraam ongeveer 6 weken geleden. Vanaf toen getest met ovulatie testen. Nooit een duidelijk tweede streepje gezien tot nu een paar dagen geleden. Geniet geklust dus hoop heel erg dat ik zwanger ben.
Ja, ik kwam er vanavond ook achter dat er veel negatieve ervaringen mee zijn inderdaad. Stom van mij zelf ook.. Twee maanden geleden hetzelfde gehad! Thanks anyway!!!