Ik krijg het niet goed op de foto helaas. zo wel te zien maar op de foto niks. Nog maar een paar dagen geduld dan op een duidelijkere test.
Deze is van vanochtend en gistermiddag heb ik er ook een gedaan krijg hetzelfde resultaat. Heb er ook een vanochtend gedaan van CB met indicator maar die zegt niet zwanger. is CB met indicator minder gevoelig als de kruidvat.
CB test is vroeg als je zo licht test met kruidvat. Pas als je ook goed op de foto kan krijgen, zou ik de cb test doen. Morgen gewoon noch een keer kruidvat er tegenaan en dan over paar dagen cb.
Er zit altijd lh in je urine, dus je kan inderdaad lichte streepjes plassen! Maar ze zullen wel even nodig hebben tot ze oplopen
Dames, ik heb een vraagje; Zou je met een Tuur streepje op Kruidvat 2v5 positief kunnen testen met clear blue digitaal? Of zal het eerst goed positief moeten zijn bij de 2v5?
Denk he niet, ligt nml aan de gevoeligheid van de test en die kv 2 v 5 zijn gevoeliger volgens mij. Zou dus even 2 dgn wachten
Lieve meiden, Welke moet ik geloven.. de Sensitest sensitive midstream of de sensitest dipstick. De ene is dus gevoeliger dan de ander... Dat zie je ook duidelijk op mijn foto's. Als die met de groene dop nou eerder positief is dan de dipstick, welke klopt dan? Ik vraag dit omdat na mijn mk mijn cyclus helemaal in de war is.
Lieve allemaal, Mijn vriend en ik zijn inmiddels al 13 maanden aan het oefenen, tot nu toe elke maand zonder succes. Vandaag heb ik voor het eerst een lichte streep op mijn zwangerschapstest en ik zit op of 1 dag voor mijn NOD. Wat zeggen jullie ervan? Groetjes
Dankje, durf nog niet te juichen, nu na 13 maanden toch wel heel spannend hihi. Jij ook gefeliciteerd!!