@Braam0: Verder geen klachten. En idd geen bloed geeft moed. Zolang dat maar weg blijft. Het is ook allemaal gewoon zo spannend. Morgenochtend test ik weer. Misschien dat het mij geruststeld. Maar jij hebt gelukkig ook een streep. Een streep is een streep. Als ik morgen weer een streep heb, ga ik ook langs de dokter voor een bloedtest. Hopelijk dat dan alles duidelijk wordt. Hou me op de hoogte en laten we duimen dat alles goed gaat. Hoop dat jij ook een duidelijk positieve test in handen krijgt! Als ik een mooi duidelijke streep morgen heb, zal ik hem posten☺
Ik heb een test gedaan die je 6 dagen voor nod kunt gebruiken en was vrij duidelijk ,zat toen 5 dagen voor nod.Dag later die van de kv en een hele duidelijke streep Weet niet of je dit wou horen,maar succes.
@noa23 spannend spannend spannend !!!!!! Duim heeeeel hard voor je en zal je morgen in de gaten houden! Succes!
Bedoelde eigenlijk of een early kan knallen terwijl de kV nog wat licht is zeg maar haha. Maar bedankt voor je reactie! Welke had je toen?
Ik had hem van predictor en hij was best duidelijk maar geen knaller nee,maar wel zo duidelijk dat ik wist van het is zo. Kruidvat was wel duidelijk
@Braam0: Vanmorgen toch nog bloed verloren nadat ik een nacht buikpijn heb gehad. ienie minie streepje nog te zien, maar ben echt bang voor het ergste. Hopelijk blijft het bij dat kleine beetje bloed, maar maak mij ook zorgen om de combi bloedverlies en buikpijn. Hoe was jouw test? Of heb je niet meer getest?
@noa23 dat klinkt niet heel erg positief.. Wat vervelend! Ik duim nog steeds dat alles goed blijft gaan hoor!!!!! Ik test vanmiddag even, moet nog naar de winkel had niks meer in huis liggen. Ik hoop voor je dat het bloeden stopt en dat het niks is!
Ik heb morgen mijn nod.. Vanmorgen nog een test gedaan, volgens mij lopen ze mooi op..? Al wel direct een niet zo leuk symptoom wat ik bij de vorige zwangerschappen ook had: obstipatie. Geeft niks, vandaag flink aan het water, kiwi en groene thee.
Moet zeggen dat ze in het echt wel een stuk duidelijker zijn.. Foto is niet zo scherp hier als het origineel
gefeliciteerd! dat zijn mooie testen! @noa23 al nieuws? Ongesteld of nog niet?? Ik denk aan je hoor! Ik had deze vanmorgen en ik heb toch echt het idee dat ze wel donkerder worden, ook voor een bloedtest geweest vanmiddag. Maar wachten op die uitslag... Duim voor je! Bekijk bijlage 475144
@Braam0: nou ik heb wel ietjes bloed verloren. Lang niet zoveel als een eerste dag menstruatie hoort te zijn en er is zelfs nog hoop. Zie mijn test. De middelste is een tuurstreep. Die heb ik gister overdag gedaan. Maar op die van vanmorgen is nog wel een streep te zien. Dus ik bel morgen de huisarts op. Heb geen stolsels verloren. Oehhh spannend voor je. Wanneer heb je de uitslag? Ben heel benieuwd voor je. Even uitleg over mijn foto. Die gele is van zondag, heeft nu al een tijdje gelegen dus. De middelste is van gister overdag en die laatste is van vanmorgen 😊.