Ja, ik dus ook. Kan dus toch nog alle kanten op. Gelukkig heb ik geen krampen. Misschien dat het bloed wat dat er nog zat. Was namelijk een gedeelte bruin en een klein gedeelte vermengd in slijm. Dan lijkt het al snel meer dan je daadwerkelijk verliest. Sorey voor de details. Maar ben zo blij dat er nog hoop is. Jullie ook allemaal heek veel succes en hoop dat het allemaal dik raak is😊.
Mijn WASLIJST aan testen ivm onregelmatige cyclus.. Tweede kruidvat test is het positiefst en dat is maandag geweest! Datums staan op achterzijde.. Ik hoop op n goede ronde..
Ik heb een vraagje 13-9 menstruatie 21-9 smiley en nu al paar dagen van dat vieze witte troep voel me zo vies soms gevoel of ik in me broek plas bahhhh wat betekend dat
Hoi, wat vinden jullie van deze zwangerschapstesten? Vier dagen getest (begonnen op maandag) en de onderste is van vanochtend. Nod was op dinsdag of woensdag...
Bedankt voor de felicitaties 😊 Mooie testen allemaal! Ze lopen zeker op Ongeduldig. Mamavan2j spannend! Vanmorgen mijn allerlaatste test gedaan op mijn nod.. En nu ben ik overtuigd haha! Joepieee! 5 november eerste echo vk!
Dank j pipperdepip,ben zo onzeker en ik zie het gewoon niet. Die van jou zijn ook heel mooi gefeliciteerd!
Hee dames wat vinden jullie van mijn testen(allemaal met middagurine). 28ste was mijn nod. 1 foto is met flits 1 foto is zonder flits
Ik vrees dat het n pennenstreep is. Dit zijn rottesten, ik zou n ander merk proberen en geen test waar n plusje in moet komen..
De andere is van twee uur na de pennestreep heb ze in nega gezet zie toch echt wel wat en zo breed als de streep hoort . Jullie ook
Hoi meiden ik ben nu 5 of 6 weken zwanger 2 weken geleden een echo gehad was toen 4a5 weken dacht vanmorgen doe ff een test met dit resultaat binnen 5 minuten ik dacht zal wel fout zijn ofzo dus doe er nog 1 met de zelfde urine en die was veel lichter raar toch met de zelfde urine een andere uitslag het streepje was binnen 3 min en roze en recht en even breed