Ja heb ik gedaan! Hij blijft wel staan. Wel wat lichter natuurlijk omdat het ingedroogde inderdaad wegtrekt! Mag ook eind van de week pas weer testen hoor hihi maar blijft toch lastig! Bekijk bijlage 475488
Hier nog een. Wel jammer dat ze minder duidelijk zijn op de site als in mijn fotoalbum... Bekijk bijlage 475489
Bedankt! Ik wacht een vroege miskraam of een verhoging van de hcg af. Mijn bloedtest wees 10 uit op een bloedtest van woensdag dus of ik ben nu otzettend pril zwanger of ik ben zwanger geweest en het hcg is verlaagd en was eerst hoger. Dat is giswerk dus afwachten afwachten.. Pff maar nog geen teken van ongesteld.. Mijn vriend vind het ook ineens allemaal veel strakker daarbinnen (sorry) dus ik hoop dat dat een goed teken mag zijn
Bedankt! Dan doe ik er morgen en maandag voor de zekerheid nog eentje om ze nog te zien aflopen. Ik heb begin dit jaar deze ovulatie testen gebruikt van z&k, alleen toen waren de streepjes breder. Wist het nu even niet zeker. Dus super bedankt!
Heey meiden.... Na mn miskraan probeer ik mn ei te vinden... Hcg was weg dus dat kan het niet zijn... Is de onderste positief? Zit op cd 28 Vorige ronde werden ze niet even donker was het ook zo.....
Ja hij is net zo donker alleen zie je dat niet op de foto. Daarnaast heb ik nog nooit de test even donker gehad en toch zwanger geweest... Naja we zien wel... pffff cd 28 duurt lang momenteel.
Positiever dan dit kan haast niet. Vandaag nog geklust, nog nodig om wat bij te klussen? Of wachten tot morgen?
Ik denk ook wat te zien heel licht,maar geen idee of het juist is had zelf vaak ook een licht lijntje en toch ongesteld erna. Maar hoop dat jij mooie testen gaat krijgen!