Zeker zwanger gefeliciteerd. onderwerp 5/4 dagen voor nod testen wat is het nut daarvan? aangezien 9 van de 10 keer je een witte test heb ( onnodige terleurstelling) en als er een streepje is dan is die minimaal ( onnodig getwijfel
Dankjewel Starry over 2 dagen doe ik voor de zekerheid nog een test maar fijn dat jullie bevestigen wat ik denk en voel!
Zwanger! Gefeliciteerd! Ook ik heb voor de zekerheid vanochtend nog een keer getest en nu is het duidelijk
@romyatilla, beide zijn positief, maar kan het nog zijn dat je nog hcg in je lichaam hebt? Ik weet niet hoe lang dat na een mk duurt voor de hcg helemaal weg is...
Ehm help... Vanochtend dus getest met kruidvat. Na vijf minuten aflezen deed niets, paar minuten later ineens wel! Omdat ik niet precies weet wat me cyclus is omdat dit pas ronde twee is heb ik gewoon de cyclus van de eerste maand en van zes jaar geleden aangehouden en ik weet dat ik een korte cyclus heb. Wat moet ik hier nu mee? Wat vinden jullie?
Na hoeveel tijd heb je hem daarna afgelezen lauraatje? Ondanks dat de foto wat onduidelijk is lijk ik toch best duidelijk een tweede streep te zien. Ik zou inderdaad morgen (of nog beter; overmorgen) nog eens testen maar heb wel goede hoop voor je. Ik heb tenminste nooit zo'n duidelijke tweede streep gekregen wanneer ik niet zwanger was.
Er staat niet voor niks in de bijsluiter dat je het na afleestijd niet meer af moet lezen. Aangezien het toch een duidelijke streep is zou ik morgen ochtend een nieuwe test doen.
Ik zou voor de zekerheid even een nieuwe test doen en er gewoon bij blijven maar ik denk toch wel positief..