Hihi ik vind m nog steeds ver weg! (komt omdat ik niet op mijn laptop kan zoomen hahaha)... ik lijkt in de verte een schaduw te zien van een lijntje.... maar vind t nog steeds moeilijk te bepalen......
De kruidvattesten drogen echt heel langzaam he.. dus deze mag best bekeken worden nog hoor na die paar minuten! t lijkt alsof ik een paars stipje/begin van n streepje zie op de plaats waar t testlijntje hoort te zitten... Je bent nog vroeg, ben benieuwd naar je resultaat morgen of overmorgen, hopelijk wordt ie duidelijker!
Dankje Ik zie zelf als ik echt goed tuur n heeeeel dun streepje maar hij is niet heel roze, tis zo moeilijk om zelf te oordelen omdat je iets wilt zien
Spannend dus! Ik weet wel idd dat t echie en de foto al een verschil maakt, die frustratie ken ik zelf ook hhi.. Morgen of overmorgen weer een testje?
Hey Elliebelly, ik vind hem wel positief, anders misschien aan het eind van de middag nog een test doen?
Ga ik ook doen, laat het weten hoor! Maar heb wel een vraagje he, als dat hier mag tenminste Hie doen jullie dat met ochtend urine? Ik heb al van kleins af aan dat ik smacht minimaal 1 x soms 2 x eruit moet om te plassen de ene x vroeg in de nacht of halverwege uurtje of 4-5 Wat moet ik beschouwen als ochtend urine?