Deze test doet er (vooral voor je nod) heel lang over om te kleuren. hij is duidelijk roze dus als hij er binnen 10 min wel stond zeg ik gefeliciteerd!
Ik zie em ook duidelijk hoor Laura! De mijne kleurden altijd pas na de 5 minuten en ben toch wel degelijk zwanger Ik zeg voorzichtig gefeliciteerd!
Bij mij was hij ook nooit net zo donker als de controlestreep, als hij weer lichter is nu dan heb je je eisprong waarschijnlijk gehad.
Als je je lh piek hebt gehad, dan komt de eisprong binnen 48 uur... vandaag komt de donor, over 1 uurtje.. een eicel leeft 24 uur daarna nog.
He dames ik zeg tegen mezelf ook gefeliciteerd!! Heb vanmiddag nog ff een clearblue gedaan en binnen een minuut kwam dit. Jippie!!!
@pipo Dat kan best wat je zegt hoor Alleen vraag me dan wel af, waarom hij gister zo was en vanmorgen weer licht. Je zou bijna denken dat ik vannacht een LH piek heb gehad.
Volgens mij kan dat wel hoor! Ik heb deze maand ook geen knalstreep gehad met ovulatietesten. Ene dag hele duidelijke streep en volgende dag alweer vager... heb je het regelmatig 'gezellig gemaakt'? Hoop voor je dat binnenkort positieve test hebt!
Best een duidelijke, dus je moet niet turen Maar zijn hier pregnylexperten? 11 dagen na de pick up. 13 dagen na de pregnyl 10000 eh... (19u in de avond, na een paar uur weinig drinken). Ik heb niet getest om te kijken wanneer hij er wel uit zou zijn...
Oei..... dit kan helaas zeker nog van de pregnyl zijn. Voor 10.000 staat gemiddeld 14 dagen, maar 5000 was bij mij met 12-13 dagen zelfs nog zichtbaar op een kv test. En de kv is natuurlijk heel gevoelig dus reageert sneller op kleine beetjes rest pregnyl. Ik zou pas op 14 dpo gaan testen. Dan zit je 16 dagen na pregnyl. Als je dat niet kan volhouden dan elke dag op hetzelfde tijdstip testen met dezelfde test en kijken of hij oploopt.
@Romyatilla, sorry ik had idd niet door dat het ging om ovu testen. Ik vind de laatste er posi uit zien maar gebruikte zelf ander merk. @Bowie ik zie het helaas niet... @Toekan, ik weet de halfwaardetijd niet van de pregnyl. Ik weet wel dat ik zelf vanaf dag of 8/10 na pregnyl gaan testen met kv 2/5 en zag ze met de dag lichter worden. Ik wilde nml weten wanneer ze lichter zouden worden en wit zouden zijn zodat ik daarna een test zou kunnen vertrouwen. Misschien voor jou ook een idee om iedere dag eenzelfde merk test te doen, als ze lichter worden is het nog de pregnyl. Lopen ze op dan is het van het hcg door een zwangerschap!