*heel blij dat iemand anders ook "eindelijk" iets ziet* ^__^ Maar goed.. erg licht nog.. ik hoop dat over een paar dagen een beter resultaat te zien
Dames! Willen jullie even naar mijn test op 11 dpo kijken? Gisteren was hij echt 100% negatief, maar krijg nu weer hoop.. grrrr wilde dat ik me kon inhouden. Moet er wel bij zeggen dat wat ik zie het roze is, op de foto meer grijs. Foto is na ongeveer 10 minuten
En ik bij jou! haha, wat een gedoe he.. geduld hebben is soms echt heel moeilijk =P Hopelijk hebben we snel een mooie knal test in onze handen Ik duim voor je mee!
Nou dan zal er toch echt niks zijn Het lijkt me sterk dat het te vroeg is Deze is van Kruidvat 2v5 Maar hier zie ik ook niks op
Ik heb geen ervaring met wondfo. Wel vraag ik me af waarom je blijft testen je maakt je eigen helemaal gek en ik bedoel het niet op een verkeerde manier hoor! Maar zie al dagen testen voorbij komen waar ik eigenlijk vrij weinig op zie....Laat het even los en test 3 dagen niet mocht je idd zwanger zijn dan moet hij toch echt gaan oplopen.
Ik snap je wel hoor maar vind het zo sneu voor je als je steeds die teleurstelling krijgt! Ik ga voor je duimen dat je straks ineens een knal test hebt!!!