@ Mila ik zie ook niks @ovie,denk ook dat het beter is dat je het even een paar dagen loslaat,ook al zal het moeilijk zijn.
Toch even delen meiden, zo trots haha deze test heb ik gister gedaan omdat m'n vorige testen vervaagde en ik er 1 wilde bewaren. Streep stond er al voor dat de test helemaal doorgelopen was. Weet het nu al 1.5 week maar kan het nog steeds niet geloven
Ja heb er nu nagellak opgedaan, hopelijk blijft hij nu wel donker. Thnx meiden, het is toch bizar dat je trots kan zijn op een streepje, net of het een kunst is om een 2e streepje te plassen haha
Blanke nagellak werkte bij mij wel.. ik heb de mijne nog van beide miskramen, ze worden iets paarser nog maar ze blijven goed zichtbaar.. geniet er van
Jajo: wauw, gefeliciteerd! Mooie test hopelijk lukt het om hem goed te bewaren. Emma: heb je inderdaad een iets meer belichte foto? Zie je er zelf in het echt iets in? Ik heb gisteravond de onderstaande test gedaan. Heb dinsdag tm donderdag helderrood bloed verloren, zonder buikpijn of stolsels. Ik dacht: prima, menstruatie. Maar ben zo vreselijk moe, en blijf steekjes in de baarmoeder houden. Cyclus is 28-32 dagen dus kan ook pas morgen m'n nod hebben in plaats van dinsdag. (Dinsdag was dag 28). Net voor de bloeding begon had ik ook getest maar die was negatief. Daarom denk ik niet aan een vroege miskraam.
Bedankt voor de reacties beide Hoe lang na een eventuele innestelingsbloeding zou ik duidelijk positief moeten testen? Ik weet niet op hoeveel DPO ik zit, heb geen ovulatietesten gebruikt en geen temperatuur gemeten. En ik denk hem 2 keer gevoeld te hebben, een week na elkaar, dus dat schiet ook niet echt op. Het rare is dat ik altijd pijn in mijn borsten heb vanaf eisprong tot menstruatie. Ditkeer ook, en na die bloeding is de pijn in mijn borsten inderdaad verdwenen. Maar ik weet niet of dat iets zegt eigenlijk. Mijn borsten lijken wel voller en er zitten duidelijk zichtbare blauwe aderen op.
Vanaf de innesteling begint de aanmaak van hcg.. Je zou dus enkele dagen na innesteling idd positief kunnen testen! Klinkt heel hoopvol en zo ziet je testje er ook uit! Ben benieuwd naar je testje morgen / overmorgen
De streep was er binnen de tijd, alleen toen nog wel te licht om op de foto te krijgen. Deze foto is na een halfuur ongeveer gemaakt. Ik zal even doortesten dit weekend, hoop zo dat hij oploopt! Op naar de Kruidvat straks 😊 Streepje is wel roze maar wel heel licht/ver weg zegmaar vind ik.