Maar je hebt nu 2x zoveel pregnyl gespoten . Anders even een rekensommetje maken. Pregnyl halveert elke 33 uur. Hoe laat (welke datum) heb je pregnyl gezet. Dan reken ik ff met je mee.
Ergens denk ik het ook... ik heb 25 mei een miskraam gehad en ik ben vanaf 30 mei weer gaan testen sinds nu... de hele tijd geen piek gevonden tot dat gister hij opeens een stuk donkerder werd en vandaag weer lichter.. Ik denk dus dat ik de piek misschien in de nacht heb gehad. Ik heb trouwens een donor die is net geweest. In april deed ik het ook een dag na de piek en toen was het raak .. Laten we hopen dat het goed zit!!! En anders gewoon de volgende ronde in..
Met mijn berekeningen zou je vandaag nog rond de 20-30 pregnyl hebben. Aangezien de kv test reageert bij 8 kan het dus nog van de pregnyl zijn. Ook met avondurine daar er heel veel vrouwen zij die duidelijker testen in de avond dan de ochtend. Volgens de 33 uur halvering zou je de 29e een waarde van 5 hebben en moet de test wit zijn. Ik zou gewoon morgen on 19 uur nogmaals testen om te kijken of de streep aan het oplopen is! Zal voor je duimen.
Bedankt! 29/6 heb ik bloedname... dus dan weet ik het zeker. Al ga ik zeker tussentijds nog eens testen om het verschil te bekijken en mezelf niet te doen stressen!
Hallo dames, Even een vraag. Ik weet dat deze ovulatietest negatief is, maar kan ik nu beter elke dag testen of twee keer per dag? Heb namelijk nog niet zoveel ervaring hiermee en weet niet goed mijn cyclus aangezien ik tot voorkort de mirena nog had.
Testje van vanvond er bij.. Niet echt verschil. Misschien iets lichter? Pregnyl 10000 gezet om 22u30 zaterdag 13-6
Dit was na een uur, maar dat telt niet zeker Wat een onzekerheden.. Oh de ene test is wel pas na 10 minuten gefotografeerd, wegens te weinig opslagruimte die van vandaag na 5 minuten... Geen idee of dat ook wat doet