Ik snap wat je bedoeld! Ik ben daar ook een paar x ingestonken bij die testen. Door het natte papier zie je de voorgedrukte blauwe lijn al. :x zo stom!!! Ik zou dus even een ander testje proberen.
Jeetje wat een knaller!!!! Wat kan je dan blij worden van twee strepen he haha! Gefeliciteerd hoor een test om trots op te zijn!
Hi dames, Vraagje. Ik heb een ovulatietest gedaan vanmiddag en dit was het resultaat. Lijkt een positieve ovulatietest toch? even navragen bij jullie.
Haha dank jullie wel 😄 maar dan is tussen 24 en 48 uur mijn eisprong toch? Ben er nog niet echt mee bezig geweest met die testen dit is voor het eerst. Wil even kijken wanneer we het nu het beste kunnen doen. Wil geen kans missen
Dank je wel! Ja inderdaad heel erg blij! Hoop dat het de dames hier welke nog bezig zijn ook snel lukt!
Ja zo zag de mijne er vorige maand ook uit maar doordat mijn cyclus nu helemaal van slag is en er wel een duidelijke tweede streepje staat maar elke keer net niet positief vraag ik me af of ik deze cyclus überhaupt wel een eisprong heb..
Hier nog steeds bezig met de ovu experiment .. Dag 3 ! Bovenste ovu onderste zw test ! 😉 Ben benieuwd wat die verder gaat doen 😜 X x
Maandag hihi jij had vorige x ook gezien he 😜 die ovutest toch ? Blijft wel donker he 😂
Hallo dames, ik ben nieuw hier en zal in het kort mijn verhaaltje toelichten: mijn vriend en ik hebben besloten dat we kinderen willen ik had de spiraal. nu heb ik gisterochtend een test gedaan en zie hier een heel vaag lijntje, ik weet nu niet wat ik hiervan moet denken. het is een action test en zijn pas echt sinds 01-10-2015 bezig.. beetje vroeg ik weet het haha. maar ik had een feestje en wou graag weten of ik een wijntje kon drinken etc dus dacht ach doe het maar gewoon. graag jullie hulp en mening! Groetjes melissa