Help.. Ik had 23-10 een mooie lijn en die ook op de foto gekregen en hier neer gezet.. nu gisteren middag en vanochtend een test gedaan.. beide negatief.. Moet ik er maar vanuit gaan dat die 1e een vals positief was?
Ik heb even je foto opgezocht. Ik denk dat het een indroger was. De lijn is wel erg grijs. Stond de lijn er binnen de afleestijd? Zo nee, dan is hij eigenlijk negatief... Balen dat je testen vandaag negatief waren!
Hij was wel mooi roze/paars in het echt.. ga er maar gewoon vanuit dat hij negatief was.. idd erg balen maar hopelijk volgende x beter
Heb hem net nog onder de kraan gehouden en hij blijft zitten en mooi paars/roze.. ga er maar vanuit dat ik nu iig niet (meer?) Zwanger ben anders liep hij wel op. En inderdaad op naar de volgende ronde!
Oké mis te snel met de pakken neergezet? Ik heb alleen in de slaapkamer gekeken met de gordijnen dicht. In daglicht weer een vage streep te zien, zien jullie hem ook? Wel moeilijk hem op de foto te krijgen( bedoel idd niet de vlek rechts maar daarnaast heel vaag een licht lijntje)
ik heb werkelijk waar geen idee.. 1 okt spiraal verwijderd. 6 okt lichte bloeding gehad.. dus mocht het wel positief zijn zal het natuurlijk wel erg vroeg zijn. ik ga gewoon vrolijk door en morgenochtend direct weer testen. mijn vriend en ik zien hem wel, maar hij is idd erg fijntjes. duimen voor morgen
Spannend! Beste is 2 dagen wachten als je dat vol kan houden. Dan kun je een stuk beter zien of het oploopt.
8 dpo Sensibaby Zien jullie wat? Krijg hem eigenlijk bijna niet op de foto, maar met een beetje goed turen.... Het is nog erg vroeg, maar had zo'n last van mijn onderbuik Nog een vraagje... is het erg dat het controle streepje niet helemaal netjes is?